    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 2 Aug 2014 09:49:47 -0700 (PDT)
    Subject: Re: programowanie coraz trudniejsze
    From: firr <p...@g...com>

    > Nie wiedzialem ze firr to taki specjalista. Mzoe szkoda ze go mam w
    >
    > KF? Moze nauczylbym sie czegos nowego?

    moglbym jeszcze pewnie dorzucic pojecie polhardkorowca (znalem kilku kolesi piszacych
    w javie ktorzy mogliby pod to podejsc)

    hardkorowiec to dla mnie osoba zainteresowana przede wszystkim arkanami sztuki - i
    tutaj w tym tescie ogarniajaca jakby wszystko (lub wszystko/wiekszosc tego co wazne)
    (troche trudno to zdefiniowac ale znam paru takich hardkorowcow z blogow )

    z kolei specjalista to chyba coś bardziej jak półhardkorowiec, (nie do końca), co
    gorsza nawet bycie hardkorowcem chyba niekoniecznie gwarantuje ze sie cos konkretnego
    zdziała bo np zeby dzis tworzyc niektore typy gier trzeba chyba byc bardziej
    reżyserem filmowym niz klasycznym programistycznym hardkorowcem

    sam jestem tradycjonalistą i bycia jakims polhardkorowym specjalista na pewno by mi
    nie
    odpowiadało [dygresja - nalezaloby sie wlasnie porządnie okreslic jako
    programistyczny hardkorowiec co tu kryc (porzadnie czyli lepiej niz kiedys, ale jest
    to trudne, dawno tego nie robilem (i tylko kraze wogol tematu przypominajac sobie
    sporadycznie ze 'temat' wogole istnieje)]

    ps. tak wogole to post byl o czyms innym, nieststy jest to moze troche trudno
    uchwytna sprawa