  • Data: 2014-08-30 22:32:29
    Temat: Re: promo na oleje w Tesco
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-30 21:57, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Od lat używam Castrola, najpierw SLX a teraz Edge 5w30 i w wolnossaku
    > nie widzę żadnych negatywnych zmian więc jeżeli byłbyś taki miły napisał
    > jaki jest dobry olej to chętnie posłucham. W innym samochodzie wlałem
    > ostatnio Fuchs i smiga aż miło :) Dla odmiany raz miałem problem po
    > Mobilu 1 i od tego czasu przestałem go kupować bo mam dziwne
    > podejrzenie, że ciężko kupić prawdziwy olej a nie coś co tylko go udaje.

    Z praktyki dobre oleje wg. mojej opinii to Valvoline, Amsoil, Gulf,
    Motul, LM, Royal Purple - pod warunkiem że to jest to co faktycznie jest
    napisane na opakowaniu.

    Z praktyki badziewne oleje Castrol, Mobil, Lotos - też skłaniam się ku
    temu że w znakomitej większości to podrabiany szmelc no ale taki mamy
    klimat.

    Lewis