  • 31. Data: 2009-10-20 18:08:54
    Temat: Re: propozycja orange - sciema totalna
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Flo pisze:

    > Zgadza się, ale ktoś kiedyś przyjął, że dla firm ceny podaje się netto,
    > a już na kupującym pozostaje konieczność doliczenia podatku VAT.
    >
    > Nie wiem skąd się to wzięło ale tak już jest i nie ma co tu narzekać, że
    > ten to oszukuje, a tamten naciąga.

    ceny netto dla firm - ok. ale podanie ceny np: 50zł ( w domyśle netto )
    to jest normalne oszustwo. Wchodzisz do hurtowni i wyraźnie masz
    napisane 34.54NETTO a nie 34.54zł....

    ToMasz

    Chyba ze wszędzie jest napisane ze wszystkie ceny netto - tak jest w 99%
    ofert. ale znowu jak (kiedyś miałem taką prace) omawiałem jakieś oferty
    ustnie przez telefon to mówiłem 99netto.

  • 32. Data: 2009-10-26 07:18:53
    Od: Marx <M...@n...com>

    ToMasz pisze:
    > kupuje zdrapke25(za25)i zdrapke 200(za195) za to dostaje +30 za dwusetke
    > i +30% za staż (jeśli doładuje szybciej niż 25 dni). tak wiec wydaje
    > 220zł(10 miesiecy spokój)
    a skad to 10 miesiecy?
    I zalezy jak duzo sie gada, bo taniej wychodzi ladowac 50zl co 3
    miesiace, wtedy za 120zl sa rozmowy caly rok
    Marx