  • 1. Data: 2010-03-05 18:45:00
    Temat: prosba -oblukac R6 trzeba-kozienice
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W imieniu mojej kolezanki, czy znalazl by sie ktos w oklicy i by mogl
    podjechac i oblukac R6, czy warty kupna jest. Kolezanka bedzie wdzieczna
    http://moto.allegro.pl/item930175720_yamaha_yzf_r6_2
    001_36000_km_bezwypadkowa_oryginal.html

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 2. Data: 2010-03-05 18:49:35
    Temat: Re: prosba -oblukac R6 trzeba-kozienice
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hmrjfa$46l$1@inews.gazeta.pl... W imieniu mojej kolezanki, czy znalazl
    by sie ktos w oklicy i by mogl
    > podjechac i oblukac R6, czy warty kupna jest. Kolezanka bedzie wdzieczna
> [...]

    I po tym jak ktoś pojedzie, obejrzy i Ci powie, że kupować to kupisz? A jak ten
    co pojedzie oglądać zna się średnio i wjebiesz się na minę? Nie bardzo rozumiem
    takie prośby, jak dla mnie to idiotyczne. Nawet jak jest kilkaset km do miejsca
    zakupu to i tak wszystko trzeba załatwić osobiście.
    Ale ja to pewnie pojebany jestem...
    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-03-05 18:53:47
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-05 19:49, Grzybol pisze:

> [...]
    > kilkaset km do miejsca zakupu to i tak wszystko trzeba załatwić osobiście.

    Ale powie, czy wogole warto to oblukac, bo jak sie pojedzie i sie mina
    okaze, to chyba lepiej, zeby to zweryfikowal ktos, kto na miejscu jest i
    bedzie go to kosztowalo najwyzej 20 minut
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 4. Data: 2010-03-05 19:00:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hmrjvn$5k6$1@inews.gazeta.pl... W dniu > Ale powie, czy wogole warto to
    oblukac,

    Ale skąd wiesz, że będzie wiedział czy warto oblukać???? Jak powie że warto, a
    na miejscu się okaże że chujnia to co?

    > bo jak sie pojedzie i sie mina okaze, to chyba lepiej, zeby to zweryfikowal
    > ktos, kto na miejscu jest i bedzie go to kosztowalo najwyzej 20 minut

    Chyba, że szukasz tu rzeczoznawców. I wierzysz we wszystko co kto powie. Ale
    wtedy równie dobrze możesz wierzyć sprzedawcy, że funkiel nówka nieśmigana.
    Reasumując - zapytaj sprzedawcę przez telefon, jak powie, że warto, to zapłać
    przelewem a on niech Ci podeśle maszynę kurierem. Mniej więcej do tego sprowadza
    się Twoja i wielu innych na tej grupie prośba o "oblukanie sprzęta". :-)

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2010-03-05 19:08:25
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-05 20:00, Grzybol pisze:
> [...]
    >
    > Ale skąd wiesz, że będzie wiedział czy warto oblukać???? Jak powie że
    > warto, a na miejscu się okaże że chujnia to co?
    tak tez moze sie zdarzyc, ale chyba jest logiczne, ze prosze kogos, kto
    sie zna i zna sie tez na r6

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 6. Data: 2010-03-05 19:20:19
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > I po tym jak ktoś pojedzie, obejrzy i Ci powie, że kupować to kupisz?

    Ale tu chyba nie chodzi o zakup, tylko sprawdzenie mniej-wiecej, no nie?

    > Nie bardzo rozumiem takie prośby, jak dla mnie to idiotyczne.

    Taka sytuacja - jestem z okolic Zielonej Gory i jechalem w okolice Krakowa
    ogladac maszyne (dla siebie). Na zdjeciach byla czerwona, na miejscu okazalo
    sie, ze jest niebieska. Koles sie tlumaczyl, ze to ten sam model i rok i w
    ogole wszystko jest ok. Ogolnie sranie w banie.

    Gdyby nie to, ze ogladalem ta maszyne przy okazji wycieczki, a nie odwrotnie
    to bym sie wkurzyl i zalowal, ze nie poprosilem kogos z precla o "oblukanie
    sprzeta".

    > Nawet jak jest kilkaset km do miejsca zakupu to i tak wszystko trzeba
    > załatwić osobiście.

    Wiadomo, ale nie trzeba fatygowac sie do ewidentnych oszustow. Proste?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2010-03-05 20:58:49
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Grzybol"
    I po tym jak ktoś pojedzie, obejrzy i Ci powie, że kupować to kupisz?

    Nudzisz sie co???
    Osobiscie ogladalem kilka sprzetow i kilka zostalo kupionych bo byly OK -
    kilku znajomym oszczedzilem wycieczki bo sprzedawca beletrystyk byl, a jeden
    to kupil pomimo ze odradzalem, ale strasznie najarany byl.
    Potem pokazalem mu palcem jak leje sie z juz omaloco jego suzuki i
    oszczedzil sobie pare tysi. Choc ma jakies zboczenie co do tej marki.

    *** A jak ten co pojedzie oglądać zna się średnio i wjebiesz się na minę?
    Nie bardzo rozumiem
    takie prośby, jak dla mnie to idiotyczne.

    Dla niektorych nie jest problemem napisac - "bylem widzialem ale nie znam
    sie za bardzo" lub "moge podjechac ale slabo sie znam - napisz na co mam
    patrzec". Potem - zauwazylem to czy to...
    Poza tym kolo pisze na grupe motocyklowa. A moze laik ma kolege speca???

    ***Nawet jak jest kilkaset km do miejsca zakupu to i tak wszystko trzeba
    załatwić osobiście.
    Luzik oczywiscie - tylko po co jezdzic dwa razy???
    Albo raz dostawczakiem???

    ***Ale ja to pewnie pojebany jestem...
    Przez grzecznosc nie przecze - ale nie martw sie, byc moze to tylko zwykla
    labilnosc emocjonalna spowodowana pogoda???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2010-03-06 08:07:45
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > zwykla labilnosc emocjonalna spowodowana pogoda???

    Nigdy w życiu bym nie posłuchał obcego człowieka i jego rady czy jechać po
    sprzęt z allegro czy nie. Jakby mi się podobał to i tak bym sam pojechał.

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2010-03-06 20:18:15
    Od: solo <s...@o...pl>

    Grzybol pisze:

> [...]
    > warto, to zapłać przelewem a on niech Ci podeśle maszynę kurierem. Mniej
    > więcej do tego sprowadza się Twoja i wielu innych na tej grupie prośba o

    Sęk w tym że sprzedawcy zawsze chodzi o to aby moto sprzedać wiec jakie
    by nie było i tak będzie je zachwalał, a ktoś na miejscu jadąc tylko je
    obejrzeć patrzy obiektywnym okiem.
    Widze, że kolega Grzybol nie miał okazji pojeździć po Polsce w
    poszukiwaniu motocykla, który przez telefon z ust sprzedawcy jest
    idealny, a na miejscu (jak w moim przypadku) okazuje się ze po zdjęciu
    kanapy widać pracę ślepego spawacza po kilku głębszych.
    Jak przejedziesz kilkaset albo i wiecej km po taką minę to zrozumiesz po
    co są tego typu prośby.

  • 10. Data: 2010-03-06 20:30:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "solo" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kanapy widać pracę ślepego spawacza po kilku głębszych.
    > Jak przejedziesz kilkaset albo i wiecej km po taką minę to zrozumiesz po

    Kolego Solo. Nie bardzo zrozumiałeś chyba. Ja ZAWSZE jeżdżę sam. Nigdy nikogo
    nie proszę o oblukanie sprzęta bo to się mija z celem. Jeździłem po motocykle do
    Niemiec, do Anglii. Po maszyny dla siebie. Po Polsce również. Chodzi o to, że
    ZAWSZE musisz obejrzeć je sam. Bo to Ty będziesz nim jeździł. Nie kolega precel.
    Dlatego takie prośby o kant dupy potłuc...

    --
    Grzybol