    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: protel dxp - print
    Date: Wed, 22 Mar 2017 10:16:15 +0100

    > Co konkretnie chcesz powiedzieć? Protel jest dla każdego?
    > Weź mi w trzech zdaniach wytłumacz co jest złego w tym że zwróciłem
    > uwagę Karolowi zły dobór narzędzia?
    >
    > Ktoś ciebie rugał za nieumiejętność polutowania atmegi?

    Ja sobie tylko żartowałem - i to bardziej z Jingiela niż z ciebie.
    Troszkę dystansu kolego...

    Co do meritum - nikt nikogo do niczego nie zmusza.
    Osobiście uważam, że Protel to najwygodniejsze narzędzie - z tą ilością
    "klikania" to bym nie przesadzał. Korzystając z rozbudowanych ficzerów z
    natury rzeczy trzeba sobie poklikać. Jak się zaś używa programów, które
    są proste jak cep - nie za bardzo w czym jest klikać :)

    Ale może mnie pasuje, bo znam od dawna, i zawsze mi pasował bardziej niż
    cokolwiek innego. Alternatywnie używałem tylko Circuit Makera 2000.
    Sam edytor PCB jest tam znacznie prostszy - ale to i zaleta i wada.
    Natomiast jest tam bardzo przyjemny symulator, który się naprawdę dobrze
    sprawdza.

    Więc niech się kolega nie denerwuje od rana, bo od tego są wiadomości ze
    świata polityki.