-
X-Received: by 2002:a81:308e:: with SMTP id w136-v6mr344761yww.0.1537379584241; Wed,
19 Sep 2018 10:53:04 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:308e:: with SMTP id w136-v6mr344761yww.0.1537379584241; Wed,
19 Sep 2018 10:53:04 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
85.160.216.MISMATCH!z10-v6no416048qtb.0!news-out.google.com!i36-v6ni202qti.0!nn
tp.google.com!z10-v6no416039qtb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googleg
roups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 19 Sep 2018 10:53:03 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <pntt99$c1d$1@dont-email.me>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=156.67.127.240;
posting-account=v2ktiAkAAAA40dkPm0TYX-JJOlOA4k2g
NNTP-Posting-Host: 156.67.127.240
References: <5ba10357$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<pnrhj8$t4l$1@dont-email.me>
<5...@g...com>
<7...@g...com>
<pntpr2$6np$1@dont-email.me>
<1...@g...com>
<pntt99$c1d$1@dont-email.me>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: przeróbka na elektryka
From: Bolko <s...@g...com>
Injection-Date: Wed, 19 Sep 2018 17:53:04 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640063
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 19 września 2018 18:25:14 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> W dniu 19.09.2018 o 17:55, Bolko pisze:
> > W dniu środa, 19 września 2018 17:26:28 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> >>> Nie znam się na elekryce ale wkładanie
> >>> teraz jestem do auta w stanie zatankować 50 listrów=50 kg
> >>> jak zamontuje te akumlatory żeby mieć 12v potrzebuje
> >>> 6 sztukx 70kg=420kg do bagażnika to dla morderstwo.
> >>>
> >> ale ja nie o tym piszę. im większy zasięg tym większe i cięższe
> >> akumulatory wiec tym większa masa do transportowania która... skraca
> >> zasieg. więc ja dieslem chcę jeździć na wakacje, a elektrykiem po
> >> mieście. ile? 8km pomiędzy ładowarkami. czyli "na styk" wystarczy mi
> >> jeden duzy akumulator. tylko że mój problem (po zapoznaniu się z danymi
> >> technicznym akumulatorów) polega na tym, ze powinienem stosować
> >> akumulatory trakcyjne, powolnego i głębokiego rozładowania, a prąd
> >> rozładowania będzie na prawie na poziomie akumulatora rozruchowego.
> > ???
> >
> 12v i 90Ah (amper w 60 minut) to w teorii 12v i 900A w 6 minut.
> 900Ax12v=10.8kw - a to pożądana moc. (w związku z rezystancją
> wewnętrzną i tak a nie inaczej działającą chemią to się nie uda). więc
> jak pisałem - gdyby akumulator trakcyjny był przewidziany do takich
> prądów - na 2 akumulatorach, 40 kg moja zabawa skończy się sukcesem
>
> ToMasz
ale wiesz że z każdym dniem będą tracić pojemność
a jak przyjdzie -5 stopni jeszcze słabsze
mam auto za które złom daje mi 500zł
pomyślałem może by na elekryka go przerobić
ale taniej mi wyszło kupić auto z LPG
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=