-
X-Received: by 2002:a81:6d13:: with SMTP id i19-v6mr29330ywc.2.1537639946191; Sat, 22
Sep 2018 11:12:26 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:6d13:: with SMTP id i19-v6mr29330ywc.2.1537639946191; Sat, 22
Sep 2018 11:12:26 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!z10-v6n
o701971qtb.0!news-out.google.com!i36-v6ni284qti.0!nntp.google.com!z10-v6no70196
5qtb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 22 Sep 2018 11:12:25 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <pntpr2$6np$1@dont-email.me>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.32.77;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 89.70.32.77
References: <5ba10357$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<pnrhj8$t4l$1@dont-email.me>
<5...@g...com>
<7...@g...com>
<pntpr2$6np$1@dont-email.me>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: przeróbka na elektryka
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Sat, 22 Sep 2018 18:12:26 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 10
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640223
[ ukryj nagłówki ]On Wednesday, September 19, 2018 at 5:26:28 PM UTC+2, ToMasz wrote:
> 8km pomiędzy ładowarkami. czyli "na styk" wystarczy mi
> jeden duzy akumulator.
Jesli to ma byc naped na 8km, to moze jakis aku Li-Ion + 2 silniki na tylne kola, a
naped spalinowy zostawic na wszelki ...
BTW co z hamulcami? Teraz wszystko (Agila chyba tez) ma wspomaganie, bez pracujacego
silnika spalinowego dzialac toto nie bedzie...
No i wspomaganie kierownicy, pewnie elektryczne (?)
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.18 14:53 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=