    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <2...@b...poznan.pl>
    <526d6558$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <526e916c$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Date: Mon, 28 Oct 2013 20:31:09 +0100

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Rozmawiamy ogolnie czy nadal o sytuacji ktora nakresliłem?

    Od dłuższego czasu już ogólnie.
    Nie łapiesz znaczenia zdań które zapodajesz?

    Np. to zdanie:
    " Nie ma sprawy, ja jezdze w miescie przy standardowym ograniczeniu
    wszedzie gdzie sie da 65-70 km/h"
    zdecydowanie oderwało dyskusję od konkretnej sytuacji.

    > Zaczynam podejrzewac, ze ty jestes normalnym piratem drogowym!

    Ależ skąd, nie stoję z suszarką w krzakach z nadzieją na łatwy łup.

    > Nie osobą, która racjonalnie dobiera predkosc i jednoczesnie nie akceptuje
    > faktu ze ktos inny moze czuc sie mnej pewnie w samochodzie

    Niech się czuje pewniej w autobusie.

    > Tak, oczywiscie, rozmowa o konkretach

    O suchych cyfrach, przewidzianych dla Kamaza z węglem zimą, zamiast oceny
    sytuacji.

    > Przyczynkiem była moja sytuacja ktora absolutnie nie miała z dwupasmówką
    > nic wspolnego.

    Zacznij czytać co sam piszesz, bo wątek Ci się zgubił.

    > Czym dla Ciebie rózni sie jednopaasmowa droga w Luboniu która podałem jako
    > przykłąd z podobną droga w Poznaniu?

    Tym, że w Poznaniu jest wybór i nie ma obowiązku jazdy tranzytowej przez
    wąskie drogi.
    W Luboniu takie wyboru nie ma, dlatego wydaje Ci się, że nie da się inaczej
    jechać.
    Ja osobiście zawsze wybieram drogi po któych daje się jechać sprawnie, nawet
    jeśli oznacza to kilka km więcej.
    A Luboń i tym podobne wydziwy omijam jak daleko mogę, właśnie z tego powodu.

    > To jest jakis kompleks duzego miasta?

    Nie, to uświadomienie Ci kompleksu wiochy bez dróg.
    W swoim rodzinnym mieście mam dokładnie te same odczucia, jeśli Ci to
    poprawi humor, szlag mnie trafia gdy muszę przez nie przejechać, na
    szczęście od pewnego czasu da się naookoło obwodnicą.

    > Ale to jest argument ze co? Ze powinienem w miejscie jezdzic 90 na
    > ograniczeniu do 50

    Że cyfry to sobie mozesz wsadzić w miejsce, gdzie rowerzysta styka się z
    rowerem, a wlec możesz się po chodniku, albo po Luboniu, zamiast razem z
    resztą PZ-tów drogi nadające się do ruchu blokować i jeszcze teorie durne do
    tego dorabiać.

    > Oczywiscie.
    > Normalny ruch to Ty i puste drogi.

    A kto powiedział że puste?
    Lubońskich słoików przybywa, to i drogi puste nie są, ale to nie oznacza
    zgody, żeby przenosili do nas swoje wioskowe tempo drogowe.

    > Jakie drogi dojazdu mam zmienic?

    Te po których jeździ się 60 z zasady.