  • Data: 2016-07-29 19:17:16
    Temat: Re: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-29 o 18:51, Cavallino pisze:

    > Niestety tak.
    > Dopóki nie napompujesz ciśnienia, hamulce nie puszczą.
    > Inna sprawa to legalność parkowania złomu w którym trwa to kilkanaście
    > minut w strefie mieszkalnej.

    Dzisiaj mieliśmy pobudkę o 6...

    Szykuje mi się poważniejsza rozmowa, a kiedyś już miałem z nimi scysję,
    bo jak nie mieliśmy jeszcze bramy to dzieciaki wypuściły psa i narobił u
    nich na podwórku. Mieli wielkie pretensje. Przeprosiłem i powiedziałem,
    że posprzątam, to że już nie trzeba, powiedziałem, że też nie mają
    płotu, więc w sumie może to jakiś inny pies narobił, skoro nie widzieli.
    Raczej są pewni, że to mój, bo widzieli w pobliżu... Od tamtej pory mamy
    raczej chłodne stosunki.

    Najśmieszniejsze jest to, że droga szutrowa z dziurami i 2 lata temu
    zapoczątkowali akcję zbierania podpisów i szli do gminy, żeby
    naprawiali, a teraz sam tym TIRem rozjeżdża najbardziej...

    Sąsiedzi...