  • 11. Data: 2009-06-04 11:19:02
    Temat: Re: pytanie o plyte glowna AsRock
    Od: "::: Matravers. Ltd :::" <w...@m...eu>

    zainteresowalem sie plyta glowna AsRock A780GXH/128M ktora ma wbudowana
    karte graf. z wyjsciem DVI.

    Z mojego doświadczenia wynika (też jestem grafikiem 2D), że katra graficzna na
    płycie, nawet
    najlepsza jest zawsze gorszym rozwiązaniem niż najtańsza, przestarzała karta na
    śledziu. Przemyśl
    to, bo wszystko działa ok do puki nie brakuje ramu (a karta z niego przecież
    korzysta)

    Pozdrawiam
    www.matravers.pl

  • 12. Data: 2009-06-04 11:20:38
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > pomijalna sprawa). Możesz rozpatrzyć też np. to:
    > http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=15245&katid
    =59

    Dzieki ale ona nie ma hdmi a zapomnialem napisac ze to musi miec.

    Pozdr.

  • 13. Data: 2009-06-04 11:26:53
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > A to zależy co podłączysz do wyjścia dźwięku ;)

    Bynajmniej nie oscyloskop ;-)

    Robilem ostatnio test. Podlaczylem do kompa 2 karty na PCI.
    1. SB Live starusienki z wyjsciem cyfrowym coax
    2. M-audio wiec nie w kij dmuchal ;-)

    Podlaczone to bylo do wzmaka po cyfrze.
    Glosniki to JBL LX 2003 oraz dodatkowo testowalem na monitorach studyjnych

    Roznice byly... tak subtelne ze nie warto sie rozpisywac.

    Pozdr.

  • 14. Data: 2009-06-04 11:34:25
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "::: Matravers. Ltd :::" <w...@m...eu> napisał w
    wiadomości news:h08b6d$bhd$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > karta na śledziu. Przemyśl
    > to, bo wszystko działa ok do puki nie brakuje ramu (a karta z niego

    Nie przesadzaj. W kartach zintegrowanych zawsze można wybrac ile ma być
    przydzielane dla karty z RAMu. I jak się nie gra, to wystarczy 16-64 MB.
    Przy 2GB RAM utrata 64MB to raczej pomijalna sprawa. A przy 4GB i Windows
    32-bit, to chyba wogóle nie ma znaczenia, bo pamięć powyżej 3.3 GB i tak
    jest niedostepna dla systemu, a to AFAIR z tej części jest alokowany VRAM
    dla grafy.
    A w integrach Intela to chyba wogóle jest "dynamic allocating" i karta
    pobiera tylko tyle ile akurat jestjej potrzebne.

  • 15. Data: 2009-06-04 11:39:54
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Nie przesadzaj. W kartach zintegrowanych zawsze można wybrac ile ma być
    > przydzielane dla karty z RAMu. I jak się nie gra, to wystarczy 16-64 MB.

    Ja nie gram akurat.
    Do gier kupie sobie kiedys konsole ;-)

    Pozdr

  • 16. Data: 2009-06-04 12:02:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > asrock miał swego czasu dobre płyty (pierwsza seria z i845 na zielonym
    > laminacie) ale na mojej złej opinii przeważyła niechlubna seria z i865
    > oraz modele k8upgrade-nf3 (turkusowy laminat). Awaryjność prawie 100%.
    > Całkiem sporo podniesionych kondensatorów po 2-3 latach pracy.
    > Przegrzewające się

    To akurat byla kwestia dostawcy kondensatorow, ktory dal ciala i sporo
    producentow mialo z tego powodu problemy. Delle z przelomu 2004/2005 roku
    tez padaly masowo po 2-3 latach, kilkadziesiat plyt glownych wymienionych w
    ramach rozszerzonej gwarancji.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2009-06-04 12:03:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

> [...]
    > tez padaly masowo po 2-3 latach, kilkadziesiat plyt glownych wymienionych

    *wymienionych w mojej pracy zapomnialem dodac.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2009-06-04 12:08:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 4 Jun 2009 13:26:53 +0200, quent napisał(a):

> [...]
    > Glosniki to JBL LX 2003 oraz dodatkowo testowalem na monitorach studyjnych
    >
    > Roznice byly... tak subtelne ze nie warto sie rozpisywac.

    Ale Live mimo wieku bezlitośnie pomiata wszelkimi integrami i różnice na
    pewno nie są subtelne :)

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 19. Data: 2009-06-04 12:15:02
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:mm3uzyr8ljhz.c72dx920r9uq$.dlg@40tude.net...

    > Ale Live mimo wieku bezlitośnie pomiata wszelkimi integrami i różnice na
    > pewno nie są subtelne :)

    quent chyba pisze o dźwięku puszczonym po cyfrze / coax. Tam rzeczywiscie
    nie ma prawa być różnicy, w przeciwieństwie do toru analogowego.

  • 20. Data: 2009-06-04 16:58:55
    Od: "news.home.net.pl" <x...@x...com>

    > Między ALC889A z 888 spora różnica. Usłyszysz.

    Tzn, ktora kosc lepsza? 889A czy 888?

    Pozdr.