    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: radiotelefony
    Date: Tue, 7 Feb 2017 10:57:15 +0100

    W dniu 2017-02-07 o 10:05, Roman Rogóż pisze:
> [...]
    http://www.grupazue.pl/oferta/produkcja-urzadzen/sys
    tem-podczerwieni
    w prezentacji jest info, że z zabezpieczenia to CRC i unikalny numer
    seryjny.
    Pewnie dla entuzjasty jakim okazał się ten chłopak, uzyskanie i
    sklonowanie tego numeru seryjnego nie stanowiło problemu.

    http://lodz.naszemiasto.pl/archiwum/jak-14-latek-spo
    wodowal-katastrofe,1602388,art,t,id,tm.html

    > Chodziło mi o możliwość wysłania radio-stop przez osobę nieautoryzowaną
    > Przecież to idealna możliwość do sparaliżowania ruchu kolejowego
    > Prawie jak bluebox Woźniaka

    To jeden z podstawowych sygnałów związanych z bezpieczeństwem ruchu.
    Może go nadać zarówno dyżurny jak i maszynista (jego maszyna też sie
    zatrzymuje) Unieruchamia natychmiast wszystkie pociągi w zasięgu,
    dopiero później są pytania po co, kto, dlaczego, czy zasadne.

    Jak tylko masz nadajnik, to wysyłaj, pamiętając o konsekwencjach:
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/radio-stop-
    dla-pociagow-byla-zabawa-bedzie-proces,168747.html

    :)

    --
    viktorius