    Subject: Re: rozdziewiczylem 13-tke
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Thu, 25 May 2017 09:23:52 +0200

    W dniu 2017-05-23 o 14:14, Pszemol pisze:

    > Nie wiedziałem o istnieniu Hyundai o tej nazwie... w USA są Toyoty
    > Matrix.
    > Dziwię się, że istnieją auta z dwu różnych stajni o tej samej nazwie...

    Taki miniwan. Nawet dość wdzięczne autko, jednak nie pozbawione paru
    udziwnień. A Matrix Toyoty to chyba towar tylko na Japonię i USA.

    > Audi 80 i 100 są w Polsce bardzo poważane :-) Zwłascza na wiejskie drogi.

    W moim odczuciu 80tka B3 i B4, to jest to na co sądy powinny skazywać,
    na jazdę tymi wehikułami za karę, za poważniejsze przestępstwa, zamiast
    tradycyjnego więzienia. Natomiast te wcześniejsze 80ki, ten sąsiada nie
    jedzie po tych dziurawych okolicznych drogach - on płynie jak
    poduszkowiec..