  • Data: 2009-03-20 08:44:00
    Temat: Re: sage symfonia klucz sprzetowy
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Mark pisze:

    > No nie ma tak latwo :)
    > Symfonia jest cwana. Zeby zaczeli laskawie udzielac rad, trzeba u nich
    > najpierw wykupic abonament na wsparcie techniczne..

    Słucham? :O To może najlepszym pomysłem na taki program z niedoróbkami
    gdy producent uważa, że robi łaskę, każe sobie płacić za support nie
    działającego poprawnie produktu (wiem że produkty księgowe czasami
    działają jeszcze w epoce "DOS only" - to jest i zaleta, bo zadziałają
    pewnie w dos-boxie, ale tkwienie w przypadku GUI w czasach windows98 i
    problemy ze schodzącym już WinXP to jest jawne przegięcie)
    - pokazać mu środkowy palec i zmienić na produkt konkurencji?
    A myślałem że to Lex od Wolters Kluwer jest upierdliwy. Tam też są
    klucze sprzętowe - sieciowe i jednostanowiskowe, ale można też do
    indywidualnych stacji kupić wersję dyskietkową, ba producent zadbał by
    działała nawet pod Vistą i Win7 - jedyne ograniczenie to wyłączenie
    systemów 64-bitowych w wersji dyskietkowej. W sumie wygodna sprawa,
    bo nie wyobrażam sobie używanie takiego produktu na notebooku czy
    netbooku z wystającym z USB kluczem - łatwe do zgubienia czy wyłamania.
    Co prawda nowy sprzęt coraz rzadziej ma FDD, ale można przecież kupić
    wersję na USB, choćby uniwersalne od Delli na MediaBay.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938