  • Data: 2018-07-28 01:04:27
    Temat: Re: siec nr 1
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr W. napisał:

    > No nie całkiem relikt przeszłości, bo punkt widzenia zależy od punktu
    > siedzenia..:) I tak przez wieeeele lat miałem stacjonarny z racji
    > neostrady na miedzi i jego likwidacja wiązałby się z ponoszeniem opłat
    > na utrzymanie linii ale bez możliwości dzwonienia/odbierania tel..
    > Potem zmieniłem abo na taki za free do stacjonarnych w PL + UE
    > (i USA+Australia) bo miałem do kogo dzwonić w UK.
    > Następnie przeszedłem na światłowód Orange-LOVE i rezygnując ze
    > stacjonarnego miałbym abo o 10 zł mniejszy. A tak mam stacjonarny
    > i oprócz rozmów z ciotką, kuzynem i dalszą rodziną mająca jeszcze
> [...]

    No ale przecież to wszystko nie świadczy o niczym innym, jak tylko
    o stosowaniu praktyk nieuczciwej konkurencji. Jeśli ktoś oferuje
    połączenie typu "darmo do wszystkich sieci", to z jakiej paki bierze
    kasę za połączenia na stacjonarne? Jak wszyscy, to wszyscy, babcia
    też. Tym wszystkim powinien zająć się urząd antymonopolowy wespół
    z UKE. Ani nie ma powodu, by *na* sieci stacjinarne było skądś
    drożej, ani by *z nich* było gdzieś taniej. O wszystkim powinny
    decydować wyłącznie względy techniczne (a te dla kabelków nie są
    zbyt łaskawe).

    --
    Jarek