  • Data: 2018-07-28 07:51:27
    Temat: Re: siec nr 1
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnpln9kk.o1f.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie wnikam w szczegóły -- dzwoniłem na międzymiastową, prosiłem
    > o połączenie z numerem 1 w podanej miejscowości, za jakiś czas
    > zwalniał się kabel i można było rozmawiać ("można" to trochę na
    > wyrost, mało co było słychać).

    No, wiadomo, czyli pewnie trafiłeś na "tranzytówkę", a numerki przy
    tabliczkach były już na miejscu.
    Mało słychać... heheh, chyba tradycja polska, przez międzymiastowa musi byc
    mało słychać :P
    Inna wersja żartu - mogłeś zadzwonić :) (sam korzystałem z łączonych i
    rzeczywiście, było chu^Hałowo słychać).

    > Łączę się w bólu. Właśnie zaczynam intensywny wypoczynek.

    Jakoś dałem radę, dziś na 10:15 i 8 godzin tylko, odpocznę sobie :)
    W końcu grosz zarobić trzeba.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.