  • Data: 2018-07-30 17:21:51
    Temat: Re: siec nr 1
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jureq" <j...@n...no> napisał w wiadomości
    news:5b5ee45b$0$681$65785112@news.neostrada.pl...

    > Obawiam się, że każdy zdolny prawnik jest w stanie zamknąć usenet w ciągu
    > paru tygodni - tego się nie da dostosować do RODO.

    ... I każda rozgarnięta grupa jest w stanie zrobić własny, innymi metodami
    tak, aby RODO było jak dodo... Może coś w rodzaju TOR, albo innego VPN ?
    Drobna wstawka i konfigurujemy serwery tak, że tego się wprost nie określi.
    Czyli, zamykając coś, co jeszcze można kontrolować, dostaniemy coś, czego
    kontrolować już nie można. I polecą niepokorne binarki, i sił władzom nie
    starczy na wszystkim łapę położyć... Coś, jak gandzia... Usenet zejdzie do
    podziemia, jednocześnie będąc nadal (może trudniej) dostępny dla ogółu.
    Takowo wieszczę. A moje wieszczenie co do skutków przeniesienia Biura
    Numerów do Ciechanowa (mniejsza o to gdzie ono jest realnie), sprawdziło się
    wyjątkowo dobrze.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.