  • Data: 2019-11-12 12:03:09
    Temat: Re: smart zarowki
    Od: jaNus <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2019 o 14:55, J.F. pisze:
    > zapisywanie nr banknotow euro
    >
    > https://en.eurobilltracker.com/stats/
    >
    > Komu sie chce spisywac ... a moze nie spisuja, tylko jakis
    > automat/czytnik maja i tylko raport z kasy eksportuja ? Niemal na
    > pewno, bo komu by sie chcialo kilkaset nr dziennie wpisywac

    Ależ oczywiście! Co za problem nauczyć tego jakąś maszynę.

    Jakiś już większy kawałek czasu temu widziałem reportaż z Moskwy.
    Przedstawiał pracę wspieraną kompem: samochód jeździł sobie po ulicach,
    i "kamerował" zaparkowane samochody. Komp "destylował" z obrazów same
    tylko numery rejestracyjne, i porównywał je z bazą danych, gdzie były
    wpisane nazwiska jakichś uchylających się dłużników. I gdy trafił
    (bingo!), to podjeżdżała laweta, i pojazd rekwirowano.

    Prawda, że /dobre/?

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.