  • 11. Data: 2010-10-10 17:12:16
    Temat: Odp: spiacy kierowca
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i8s4sd$bep$...@m...internetia.pl...
    > Nie wiem skąd taki cham ma komputer i musi pokazywać, że pozbawiony został
    > mózgu? Ruszanie czyjejś Matki jest najbardziej nikczemnym czynem.

    bez przesady, znam gorsze

    > Zresztą, nie wiem dlaczego w tej grupie uzewnętrznia się liczna grupa
    > psychopatów, którzy zapewne w realu są małymi, sfrustrowanymi osobnikami,
    > wypełnionymi swymi kompleksami i tutaj mogą zaistnieć. Pisząc nie na temat,
    > wnoszą wielki wkład do pokazywania jakimi część zmotoryzowanych Polaków są
    > kretynami. Widać to zresztą na naszych "drogach". Pomijam ortografię, która
    > stanowi o ich poziomie intelektualnym.

    i dlatego ich innym nie cytujmy, tylko w milczeniu spuszczajmy w kf jak juz
    sie zdarzy ze takie cos wylezie

    z nolifeami nie wygrasz, a ze karmia sie tylko czyjas uwaga wystarczy
    zablokowac i ruszac dalej

  • 12. Data: 2010-10-10 18:04:12
    Temat: Re: spiacy kierowca
    Od: "Sumienne Prokotologe ! dbam o poziom józnetóó" <h...@w...pl>

    Użytkownik P_ablo napisał:
    > Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zgrywasz sie prawda ?
    > Nie znasz pacjetna ? W usenecie jestes od 10 tfu 5 minut?
    > Gdybys byl od 10, to zapewne juz bys tego typka wrzucil do KFa...

    Wypraszam sobie, trolujem już od dobrych 9 lat

  • 13. Data: 2010-10-10 18:04:21
    Od: "Sumienne Prokotologe ! dbam o poziom józnetóó" <h...@w...pl>

    Użytkownik TM napisał:

> [...]
    > Widać to zresztą na naszych "drogach". Pomijam ortografię, która stanowi o

    jesz kupy ?

  • 14. Data: 2010-10-10 18:05:33
    Od: "Sumienne Prokotologe ! dbam o poziom józnetóó" <h...@w...pl>

    Użytkownik m4rkiz napisał:
> [...]
    > sie zdarzy ze takie cos wylezie
    >
    > z nolifeami nie wygrasz, a ze karmia sie tylko czyjas uwaga wystarczy

    kiedyś to były czasy, zgłaszali nas do pna i na policje w tera tylko
    kf... phi

  • 15. Data: 2010-10-10 18:27:14
    Od: s...@m...com

    > Nie wiem skąd taki cham ma komputer i musi pokazywać, że pozbawiony został
    > mózgu?

    Pół biedy komputer, komputerem nikogo nie zabije.
    Najgorsze ze takie chamy mają samochody i stwarzają zagrożenie dla innych na
    drodze.

  • 16. Data: 2010-10-10 20:00:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 18:04:12 +0200, h...@w...pl napisał(a):

    > Wypraszam sobie, trolujem już od dobrych 9 lat

    Trolling to jest sztuka.

    Wy po prostu robicie oborę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2010-10-11 19:33:18
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
    > Na kolejnych swiatlach Focus

    focus

    > staje na czerwonym. Kierowca Hyundaia

    hyundaia

    > za nim.
    > Wysiada z samochodu, idzie przed Focusa

    focusa

    >, prawdopodobnie robi zdjecie tablicy.

    > Dlaczego???

    Bo prawdopodobnie chciał mieć zdjęcie focusa.

    > Jaki cel mial kierowca hyundaia

    Celem było prawdopodobnie zdjęcie focusa.

    --
    Bydlę