  • 11. Data: 2010-08-19 08:58:50
    Temat: Re: spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    RoB pisze:
    > Użytkownik "mirek" <a...@S...com> napisał w wiadomości

    > Eeeee, byłem pierwszy, widziałem w niedziele jak z Mikołajek wracał, blachy
    > na WZ.... :D

    A ja widziałem juz naprawdę kilka mies temu. Nie zartuję! Ale zaraz
    potem widziałem
    pojazd który przyćmił panamerę. Widziałem czarnego, odpicowanego duzego
    fiata pickup! Błyszczący lakier, chromy, niskoprofilowe opony. Cudo!

    Seco

  • 12. Data: 2010-08-19 09:48:36
    Od: Profesor Sparks <p...@g...com>

    Widziałem czarnego, odpicowanego duzego
    > fiata pickup! Błyszczący lakier, chromy, niskoprofilowe opony. Cudo!
    >
    > Seco

    Hmm widziałem kiedyś takiego na siódemce. Jechał chyba sporo więcej
    niż 130 bo musiałem mu zjechać.
    Nie pamiętam czy miał chromy i nisko profilowe opony ale na pewno był
    to czarny duży fiat pickup i zapitalał aż miło.

  • 13. Data: 2010-08-19 10:11:16
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "pikiel" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Przyzwyczaiłem się do małych autek Porsche no i do wielkiego cayenne
    > ale to coś ...

    Teraz w encyklopediach bedziesz konkurowal z Kolumbem ;)

    A tak na powaznie - widzialem to piekne niemieckie dupsko juz w polowie
    zeszlego roku w Berlinie i zakochalem sie...
    Niestety dotychczasowe prosiaki mialy jedna zasadnicza wade - byly
    dwuosobowe - pomijajac oczywiscie Cayenne, ale ta z Porsche ma wspolne tylko
    znaczki, stacyjke po lewej stronie i spalanie :)

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2010-08-19 10:33:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 10:11:16 +0200, P_ablo napisał(a):

    > A tak na powaznie - widzialem to piekne niemieckie dupsko juz w polowie
    > zeszlego roku w Berlinie i zakochalem sie...

    WOW.... eureka... jest pierwszy człowiek któremu Panamera się podoba,
    chłopie, będziesz sławny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-08-19 10:45:30
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > WOW.... eureka... jest pierwszy człowiek któremu Panamera się podoba,
    > chłopie, będziesz sławny.
    No wiesz Waldku on pisze o dupskach a patrzac na niemieckie dupska(niemki) lub chocby
    facjaty to ta
    Panamera jest na 100% ladniejsza od 90% zenskiej populacji niemieckiej :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 16. Data: 2010-08-19 11:02:02
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, bo ja byłem pierwszy ;-P

    A oto dowód:

    http://picasaweb.google.com/lh/photo/qiwM04w7IN9pC_7
    3MTykOw?feat=directlink

  • 17. Data: 2010-08-19 11:18:22
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > WOW.... eureka... jest pierwszy człowiek któremu Panamera się podoba,
    > chłopie, będziesz sławny.

    I bardzo dobrze... Przynajmniej kiedy ja kupie, nadal bedzie unikatem na
    ulicy. Za jakies 2 lata cena uzywek powinna spasc do akceptowalnego poziomu
    w okolicach 150 tys zl.

    --
    Picasso

  • 18. Data: 2010-08-19 13:41:40
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > A sprzedawali z niego lody? Bo jak tak to może to była własnośc Braci
    > Koral
    > :) Oni sobie ostatnio zakupili 2 sztuki :)

    a ja pamiętam ich jak sprzedawali z budki lody

  • 19. Data: 2010-08-19 13:55:53
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "pikiel" <w...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > http://www.porsche.com/microsite/panamera/poland.asp

    Kij z tym autem, ale chętnie bym się dowiedział co to za melodyjka na
    stronie?

  • 20. Data: 2010-08-19 13:59:22
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "pikiel" <w...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > jadę dziś po Wrocku i widzę auto wyglądające mocno jak Porsche ale dużo
    > bardziej
    > przerośnięte niż dajmy na to 911,cayman czy boxter.
    > nie dawało mi to spokoju, i w końcu w necie odkryłem że to jakis nowy
    > wynalazek
    > Porsche - Panamera.
    >
    > Pierwszy raz spotkałem się z tym autem ...
    > http://www.porsche.com/microsite/panamera/poland.asp
    >
    > Przyzwyczaiłem się do małych autek Porsche no i do wielkiego cayenne
    > ale to coś ...

    1.5 roku ma ten 'nowy wynalazek' ;)