  • 21. Data: 2010-08-19 20:55:58
    Temat: Re: spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka
    Od: "RoB" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i4hq0d$cu4$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "RoB" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, bo ja byłem pierwszy ;-P

    Ty o panamerze (ktora widzialem pierwszy raz w ostatnia zime, a do tej pory
    dawno sie opatrzyla) a ja RR Phantomie nowym ;)
    To sie dogadalismy ;)

    RoB

  • 22. Data: 2010-08-19 20:58:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 02:20:24 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >Ze 2 tygodnie temu widziałem takie czarne w DC :)

    Dwa tygodnie temu to ja widziałem całą lorę z Panamerami, jadącą za
    wschodnią granicę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2010-08-19 23:10:31
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    a ja we wrocku w tym tygodniu widzialem juz 2 merce SLS :-)

    5380 (20100819) __________

  • 24. Data: 2010-08-19 23:32:15
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-08-18 21:54, pikiel pisze:
    > jadę dziś po Wrocku i widzę auto wyglądające mocno jak Porsche ale dużo bardziej
    > przerośnięte niż dajmy na to 911,cayman czy boxter.
    > nie dawało mi to spokoju, i w końcu w necie odkryłem że to jakis nowy wynalazek
    > Porsche - Panamera.
    >
    > Pierwszy raz spotkałem się z tym autem ...
    > http://www.porsche.com/microsite/panamera/poland.asp
    >
    > Przyzwyczaiłem się do małych autek Porsche no i do wielkiego cayenne
    > ale to coś ...

    Parkuje na solnym już od "dłuższego" czasu..... można się już przyzwyczaić ;)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 25. Data: 2010-08-21 00:42:12
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-19 02:39, Konrad L pisze:
    > Tez jakis miesiac temu widzialem i powiem szczerze ze na zdjeciach
    > jakies dziwne mi sie wydawalo.
    > ...ale na zywo to calkiem inna bajka i naprawde robi wrazenie. Piekny
    > samochod.

    A z ciekawości manetki ma na styl Cayenne? Czyli rodem z golfa MK4? ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html