  • Data: 2020-05-30 10:00:44
    Temat: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-05-30 o 05:21 +0200, Peter napisał:
    > 21 wiek a sprzedają samochody technologicznie sprzed 30 lat

    Ale to nie wiedziałeś o tym w momencie zakupu? Nie przejechałeś się
    takim samym modelem dla sprawdzenia co i jak? W żaden sposób oczywiście
    nie krytykuję, zastanawiam się tylko jak mogło dojść do sytuacji, że
    ktoś kupił auto z salonu i jest nim rozczarowany. Ja co prawda ostatnie
    auto kupiłem z salonu właśnie na ślepo, nawet nie orientując się jak
    wygląda, ale nie miałem też jakichkolwiek oczekiwań - tzn. miało być
    nowe, jechać do przodu i być tanie. No i jestem zachwycony tym, co
    dostałem :) (Logan 1.0)

    Mateusz