  • Data: 2019-04-26 11:42:39
    Temat: Re: stan budowy S5
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q9sq7o$5qe$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 25-04-2019 o 16:53, J.F. pisze:

    >Próbowałem tak dojechać do Torunia - bez sensu.
    >Zwłaszcza że od Strzelna do Inowrocławia jest już nowiutka
    >ekspresówka

    ale tej ekspresowki ze Strzelna do Inowroclawia jest 25km,
    a wczesniej trzeba przejechac 51 km DK15, w tym Gniezno.

    Alternatywnie jest 20km ekspresowki do Biskupca, a potem 59km
    oplotkami ... i przez Inowroclaw.

    Rachunek jest prosty ... no nie calkiem, bo np teraz google twierdzi,
    ze przez Strzelno jest 3km mniej, ale 5 minut dluzej :-)

    Kolega bedzie noca jechal ... to mu raczej nie grozi wysyp traktorow
    na drodze przez opłotki i nieoswietlonych kombajnow ... teraz, bo w
    sierpniu moze byc inaczej :-)

    >Jutro ten odcinek też będę testował, kierunek Poznań-Olsztyn, czyli
    >praktycznie bez alternatywy.

    Hm, alternatyw to masz chyba az za duzo :-)

    J.