    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: stan budowy S5
    Date: Fri, 26 Apr 2019 13:49:48 +0200

    dyskusyjnych:q9unng$g21$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 26-04-2019 o 11:42, J.F. pisze:

    >Widać nie jechał opłotkami - a ja tak.

    Raczej ogranicza sie do 110 na ekspresowce.

    >Na krajówce choćby 70 pojedziesz, a po tych wiochach nie jest to
    >takie oczywiste.

    Musialbym zajrzec w log z gps ... ale skoro predkosci sie nie boje, a
    na zwyklych krajowkach srednia jest raczej 75 niz 80, to i to 70 jest
    chyba optymistyczne.
    Wlacz sobie zapis trasy, to zobaczysz jak do Olsztyna wyjdzie.

    Natomiast oplotki ... drogi bywaja mniej zatloczone, a tiry nie mogly
    nimi jechac.
    Wiec czasem mozna miejscami przygrzac ...i po wioskach mozna przygrzac
    ale zgodnie z nowa moda, to i odsiedziec mozna, jak ci rowerzysta
    zajedzie droge, a jechales 70/50 :-(

    >Takich, że nadłożę 70 km i dojadę 10 minut później, a do tego zapłacę
    >za autostradę, to nie biorę pod uwagę.

    ale dzik ci nie przebiegnie drogi i rozbije samochodu :-)

    No i sluchajac radia ... autostrady sa szybkie, ale wypadkow na nich
    jakby coraz wiecej.
    A nie zawrocisz i nie ominiesz korka :-)

    J.