    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: stan budowy S5
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 27 Apr 2019 18:52:59 +0200

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 14:00:59 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Też zazwyczaj jestem.
    > Ale jak wczoraj w Trzemesznie stanąłem w kilkukilometrowym korku, bo nie
    > posłuchałem yanosika, gdy kazał skręcić w miasto, po czym zawróciłem i
    > przejechałem przez miasto bez zatrzymania, to odechciało mi się z nim
    > kłócić.

    Po dyskusjach z Markiem sprzed paru miesiecy, zaczalem sie baczniej
    przygladac janosikowi ... i niestety, w kwestii korkow jest raczej
    kiepski, choc to trudno rzetelnie ocenic w jeden samochod.

    Informacja jakby kiepska, prezentacja fatalna ... no i odpalam googla
    rownolegle.

    Tu Ci akurat dobrze podpowiedzial ... a ile razy kazal omijac
    nieistniejacy korek ?

    Nawiasem mowiac, to te statystyki IMO tez powinien program
    uwzgledniac. Ominie jeden korek ale wpakuje cie w inny.

    No i na dlugich trasach moze byc dosc istotne jak bedzie wygladal ruch
    na drodze, ktora pojedziesz dopiero za kilka godzin. Bo moze juz teraz
    trzeba wybrac inna.

    > Sprawdzam codziennie w necie korki w Poznaniu na AutoMapie, Naviexpercie
    > i na Google Maps, porównując je z tym co pokazuje yanosik.
    > Nie ma większych różnic, poza większymi wydziwami ze strony NE - czasem
    > proponuje nadłożenie kilku km, żeby oszczędzić minutę.

    No, ja tam np lubie nadlozyc pare km obwodnica niz przejezdzac przez
    centrum. A paliwa wychodzi jakos podobnie.

    Co wiecej - w yanosiku nigdy nie wiem dlaczego on wybiera akurat te
    trase. I mam wrazenie, ze w miescie nie wie o korkach, tylko sobie
    zaklada stala predkosc. Albo tak jak Marek sugerowal - korek jest
    wtedy, jak wszystko stoi. A jak powoli jada - to korka nie ma.

    Albo wracam sobie z Karpacza do wrocka, na A4 wiadomo - wypadek, korek
    ... ale gdzie dokladnie? Jakos tak i yanosik i GM zawodza :-)

    A pamietam czasy, gdy Y bardzo dokladnie pokazywal gdzie stane w korku
    i gdzie sie skonczy ...

    J.