    Subject: Re: suweren nie rokuje
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: z <...@...pl>
    Date: Mon, 17 Dec 2018 10:15:09 +0100

    W dniu 2018-12-16 o 19:33, Shrek pisze:
    > A mnie uczyli, ze na przejściu się pieszych nie rozjeżdza. Na ogół da
    > się, tylko trzeba się ich spodziwać. Zasada jest nie "nie widzę
    > przeszkód to jadę" a "widzę, że nie ma przeszkód to jadę". Koleś niech
    > swojemu bogu w jakiego wierzy dziękuje, że chłopak cały z tego wyszedł i
    > niech przemyśli sytuację na przyszłość. Tobie też radzę, bo lepiej uczyć
    > się na cudzych błedach.

    Zluzuj majty

    Zdajesz sobie sprawę że nawet przy 50-30 km/h (nawet spodziewając się)
    (albo w dzisiejszą pogodę) możesz nie zdążyć zahamować jak Ci z za
    samochodu dziecko wybiegnie.
    Albo rowerzysta wyjedzie jop twoju mać. ;-)

    Jak się młodzieży nie uczy podstaw podstaw to fafnaście egzaminów na PJ
    nie pomoże

    PS. W dzień taki jak dzisiaj spodziewając się przechodnia na osiedlowej
    dróżce turlając się powoli bo ślisko potrąciłem psa na przejściu.
    Wbiegł dokładnie jak ten dzieciak