  • Data: 2018-12-17 12:35:25
    Temat: Re: suweren nie rokuje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.12.2018 o 10:15, z pisze:

    > Zdajesz sobie sprawę że nawet przy 50-30 km/h (nawet spodziewając się)
    > (albo w dzisiejszą pogodę) możesz nie zdążyć zahamować jak Ci z za
    > samochodu dziecko wybiegnie.

    Zdajaje sobie sprawę. Dlatego zwalniam, żeby w razie czego być sprawcą
    uszkodzenia ciała a nie zgonu. Ten tutaj miał po prostui niesamowitego
    fatra, jednak nie był to "wypadek nie do uniknięcia" - taki jest wtedy,
    gdy robisz wszystko zeby go uniknąć, a mimo to się zdarzy. No trudno.
    Ststystyki nie oszukasz i takie będą się zdarzać. Ten tu nie zrobił nic
    w kierunku uniknięcia sytuacji, więc to tłumaczenie jest z d4 wzięte.

    Uprzedzając - jak widze przejście a nie widzę jego krańców i
    przyległosci to tak zwalniam jak trzeba do 20km/h i w dupie mam
    trąbiących - co najwyżej będę miał dosłownie w dupie ale na ich koszt.
    Zdaje sobie sprawę, że ktoś może mi i w bok wbiec, ale chodzi o to, zeby
    wszyscy przeżyli w jako takim zdrowiu i to _prawie_ taką gwarancje daje.

    > PS. W dzień taki jak dzisiaj spodziewając się przechodnia na osiedlowej
    > dróżce turlając się powoli bo ślisko potrąciłem psa na przejściu.
    > Wbiegł dokładnie jak ten dzieciak

    ALe zrobiłeś co się dało po pierwsze minimalizując prawdopodobieństwo,
    po drugie ograniczając skutki.

    Shrek