-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Czarek <c...@n...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: świadectwo jakości paliwa - do wglądu na stacji?
Date: Sun, 17 Jul 2016 22:23:17 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 16
Message-ID: <nmgphn$hr7$1@usenet.news.interia.pl>
References: <1...@g...com>
NNTP-Posting-Host: host-89-230-0-247.ozorkow.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1468787063 18279 89.230.0.247 (17 Jul 2016 20:24:23
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Jul 2016 20:24:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
In-Reply-To: <1...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585674
[ ukryj nagłówki ]
W dniu 17.07.2016 o 22:01, s...@g...com pisze:
> Czy mozna jako klient detaliczny prosić o jakis dokument świadczący o jakości
sprzedawanego paliwa na dowolnej stacji?
>
> Cos mi sie po głowie kołacze że stacje takie cos powinny posiadać do każdego
transportu paliwa ale nie jestem pewien czy jako szary robaczek mogę poprosić o
pokazanie tego dokumentu i zerknięcie na to jaką jakość ma paliwo.
> Np. ilość siarki itp.
>
Kiedyś gablotce za szkłem przy drzwiach na jakiejś małej stacji
widziałem dokument sprzed 2 dni z parametrami paliwa z ostatniej
dostawy. Prawdopodobnie po każdej dostawie na każdej stacji takie coś
mają "pod ręką" a czy muszą i chcą okazywać, to już inna sprawa.
--
Czarek
Następne wpisy z tego wątku
- 17.07.16 23:32 Michał Baszyński
- 18.07.16 09:53 s...@g...com
- 18.07.16 09:54 s...@g...com
- 18.07.16 11:55 J.F.
- 18.07.16 12:03 yabba
- 19.07.16 08:18 s...@g...com
- 19.07.16 11:19 p...@g...com
- 19.07.16 11:38 s...@g...com
- 19.07.16 12:38 p...@g...com
- 20.07.16 00:30 Tomasz Pyra
- 20.07.16 11:30 J.F.
- 20.07.16 12:16 p...@g...com
- 20.07.16 12:31 J.F.
- 20.07.16 12:41 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=