    From: "zhbick" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sytuacja hipotetyczna: wjazd na czerwonym
    Date: Fri, 31 Jul 2015 16:41:34 +0200

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup

    > Poza tym mandatujac, sluzby opieraja sie raczej na fotce pojazdu
    > znajdujacego sie na srodku skrzyzowania, czyli gdzie wiadomo
    > ze ewidentnie przejechano na czerwonym.

    Rozumiem. Prawdę mówiąc, taki dylemat mi się pojawił w głowie po
    przeczytaniu artykułu o Panu Komendancie Straży Miejskiej w Karlinie,
    który rzecz jasna nie jest debilem, aczkolwiek swego czasu uparcie
    usiłował karać kierowcę pojazdu uprzywilejowanego za przekroczenie
    prędkości. Inny przypadek, ale chęć ukarania może pojawić się zawsze.