  • Data: 2018-02-02 10:11:06
    Temat: Re: szpachlowka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:UkOcC.137172$U...@f...ams1...
    On 2018-02-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ewentualnie zrób formę z gipsu i kombinuj czym to odlać. Tu zbrojona
    >żywica eposydowa się powinna nadać.

    Forme to zrobie z tasmy klejacej - wystarczy zrobic "bande" na bucie i
    zalac do rownego poziomu.

    Tylko wlasnie mi sie dylemat rozszerzyl - jak dawniej sie
    zastanawialem czy mata szklana i epoksyd, mata i poliester, rzeczona
    szpachlowka (wlokno szklane i poliester), tak teraz dochodzi zalewa
    poliuretanowa, silikon z tuby, tajemniczy "Akryl" z tuby ... -
    wszedzie sie boje ze za miekkie to bedzie, bo informacje o twardosci
    trudno znalezc.

    J.