    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tablety - zmowa czy co?
    Date: Wed, 07 Jun 2017 18:47:44 +0200

    W dniu 07.06.2017 o 17:37, the_foe pisze:
    > Męcze Nexusa 7 chyba od 2012 i właściwie gdybym coś chciał teraz kupić
    > to nie wiem czy warto. Wciąż królują 720p i 1GB ramu. WTF?
    ludzie chcą tablet, nie dobry tablet. więc królują marne.

    > Są fajne sprzęty, ale za cenę wyjętą z kapelusza. Jakim cudem tablet
    > może byc droższy od laptopa o mocy 5x wiekszej?
    niezawsze. ale skoro ludzie chcą kupować.... kto bogatemu zabroni.
    polecam tolino tab 8 na intelu. moze dupy nie urywa, ale za tą cenę -
    naprawdę warto. jest pi razy oko na poziomie sgs5.

    > Podobny zastój jest w laptopach. Ponoć matryca HD to dodatkowe 30
    > dolarów.
    znowu wspominasz o ekranie. nie zobaczysz różnicy. chyba że zaczniesz
    jej szukać - ale to co innego. W telefonach - pierdylion punktów
    przydaje się gdy założych google vr. bo wtedy masz przed okiem szkło
    powiększające a erkan oddalony jest o 5cm. ale spokojnie mogę napisać
    napis na ekranie, malutką czcionką, którego to napisu nie zdołasz
    przeczytać z 30cm. będziesz widział nieregularną kreską

    > O co tu chodzi?
    znowu to samo. ludzie kupują laptopa, bo myślą że skoro go ktoś
    wyprodukował, sprzedaje, to jest jakaś intsytucja która sprawdza czy da
    się go wygodnie używać. nie, to myślenie życzeniowe. można kupić
    tableta, laptopa, rower..... które to urządzenia ledwo działają i mają
    dużą trudność aby spełnić podstawowe minimalne wymagania.

    niemniej jednak, jeśli ktoś się doszkoli na necie, wykaże inicjatywe i
    odbrobinę cierpoliwości, kupi przyzwolity sprzęt, w niewygórowanej cenie
    ToMasz