  • 11. Data: 2012-10-27 09:55:03
    Temat: Re: tak na margiensie...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dawid wrote:

    > chodzi o to, że wszędzie Cię wypierdalają za pisanie bredni i nie na
    > temat.Dlatego fora są be, bo nie możesz bluzgać, pisać niestworzonych
    > rzeczy itp.

    wcale sie nie dziwię, że cie wywalają z forów, masz widać w tym
    doświadczenie...

    NTG

  • 12. Data: 2012-10-27 09:55:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mt wrote:

    > Fotograficznych nie znam, bo praktycznie nie bywam, ale chociażby
    > forum na trojmiasto.pl.

    niestety ale podobnie większość techniczny forów jest też liniowa.

  • 13. Data: 2012-10-27 11:42:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-10-26 16:48, Marek Dyjor wrote:
    > mt wrote:
    [.....]

    > to pokaż mi jednego który tę funkcję implementuje.
    Teoretycznie for z wątkami jest całkiem sporo:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Internet_
    forum_software i tam
    w rozdziale "see also" są linki do porównania funkcjonalności for. W
    praktyce wątki są prawie niespotykane. Ale to i tak jest bez znaczenia
    ponieważ np. dla mnie wygoda obsługi for nie umywa się do wygody obsługi
    zwykłego Thunderbirda, o bardziej zaawansowanych newsreaderach nawet nie
    wspominając.

  • 14. Data: 2012-10-27 13:30:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JDX wrote:
> [...]
    > znaczenia ponieważ np. dla mnie wygoda obsługi for nie umywa się do
    > wygody obsługi zwykłego Thunderbirda, o bardziej zaawansowanych

    tylko że my widać jesteśmy dinozaurami...

    internet ma być dla idiotów, z IQ tylko na tyle wysokim, że potrafią
    przeczytać podstawowe teksty.

  • 15. Data: 2012-11-02 15:46:40
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 25.10.2012 19:10, Marek Dyjor wrote:
    > Czemu ludzie wolą głupie fora od normalnych grup dyskusyjnych ;-/
    Tapatalk i fora są używalne
    Marx

  • 16. Data: 2012-11-02 19:03:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marx wrote:
    > Tapatalk i fora są używalne

    to teraz zmuś wszytskich forumowców do używania tego tapatalka...

  • 17. Data: 2012-11-05 08:15:24
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 02.11.2012 19:03, Marek Dyjor wrote:

    > to teraz zmuś wszytskich forumowców do używania tego tapatalka...
    ale po co?
    to tobie ma byc wygodnie, oni jak chca niech sie mecza
    Marx

  • 18. Data: 2012-11-05 19:12:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marx wrote:

    > ale po co?
    > to tobie ma byc wygodnie, oni jak chca niech sie mecza
    znaczy sugerujesz abym sobei sam założył forum?

  • 19. Data: 2012-11-06 08:20:29
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 05.11.2012 19:12, Marek Dyjor wrote:

    > znaczy sugerujesz abym sobei sam założył forum?
    raczej abys nauczyl sie wyrazac zrozumiale swoje mysli.
    forumowcy != administratorzy forum

    Osobiscie z for ktore nie maja tapatalk po prostu nie korzystam.
    Marx