  • 41. Data: 2013-07-17 15:23:13
    Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 14:52:14 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale co - odmowia ?

    Dokładnie.

    > Chyba nie maja prawa.

    Nie chce mi się sprawdzać.

    > A niech sp*. Tzn ja sp*, ale tylko raz, bo ta oferta heja wcale nie
    > taka.

    Ale o co kaman?

    > Dyskutuje o tym, bo to grupa dyskusyjna.
    > To nie jest odpowiedz demobilu, to jakies g* jest a nie odpowiedz.

    To że to jest odpowiedź to jedno.
    To że uważasz to za g* to zupełnie inna bajka.

    > I Demobil bedzie musial cos z tym zrobic, bo klientow odplywa duzo.

    A może nie będzie musiał. Większość ucieka, tradycyjnie, do Play.

    > No chyba ze to tacy klienci, co .... a niech sp* :-)

    No właśnie.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 42. Data: 2013-07-17 17:01:54
    Temat: Re: taktak na kart? promocje - s? jakie? typu 2x?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > Jeżeli numer jest z puli przyznanej Play (79x abc def, dla naprzykładu) to
    > takiego numeru nie przeniesiesz do RedBulla, niezależnie u jakiego
    > operatora jest. Problemem nie jest operator, tylko numer.

    I czym to motywują?

  • 43. Data: 2013-07-17 18:11:36
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 17:01:54 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > I czym to motywują?

    Nie pamiętam już dokładnie. Coś w stylu "u nas tak jest".

  • 44. Data: 2013-07-18 00:03:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > Nie pamiętam już dokładnie. Coś w stylu "u nas tak jest".

    Ale oni mają obowiązek... ;-)

  • 45. Data: 2013-07-18 00:16:31
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-07-17 14:09, Chris pisze:
    > J.F nabazgrał(a):

    > Nie wiem ile ale tankuję konto za 50zł co 2-3 miesiące w tym net za 16zł
    > co 30 dni.

    Ty placisz np. 50pln na 2mce - to daje 25 pln na miesiac a to pozwala na
    31 minut/mc z taktak do playa (liczac 1 minute za 80 groszy) .

    Przeszedlem wlasnie dlatego z taktaka'a na abo bo mam juz dosc
    sprawdzania do ktorego operatora nalezy dany numer. Za ta sama kwote co
    Ty placisz mam nie 31 minut a 150 minut do playa (play akurat jest tu
    przykladem celowym - bo do niego rozmowy z taktak'a byly najdrozsze).

  • 46. Data: 2013-07-18 00:19:15
    Temat: Re: taktak na kartę - promocje - są jakieś typu 2x?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-07-16 19:49, Andrzej pisze:

    > A juzci.

    dobra - ponad 15-tu.
    Od czerwca 1998r. - pierwszy miesiac jak sie pojawil w ofercie.

  • 47. Data: 2013-07-18 08:40:11
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    AL nabazgrał(a):

> [...]
    > nie 31 minut a 150 minut do playa (play akurat jest tu przykladem
    > celowym - bo do niego rozmowy z taktak'a byly najdrozsze).

    Tylko u mnie wygląda to tak że 90% to net a 10% rozmowy i mam w poważaniu
    czy stawka to 10g czy 1zł a i tak te osoby z którymi rozmawiam w 90% mają
    T-Mobile. Nie mówię że TT jest the best bo nie jest ale mi po prostu
    odpowiada ich oferta a na abo nie opłaca mi się przechodzić, miałem już abo
    (pierwsze tel 2 miesiące po wejściu sieci GSM do PL, Philips FIZZ i Nokia
    1610) ale nie lubię być przywiązany do smyczy i TT na razie mi pasuje choć
    przez chwilę miałem słabość i już prawie wróciłem do abo ale z ofertą +net
    wychodziło już nie tak tanio.

  • 48. Data: 2013-07-18 08:53:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 15:23:13 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
    > Ale o co kaman?

    Ze to nie jest rok 2000 i oferta Heyah nie jest znow taka swietna
    zebym przenosil dwa razy. Raz a dobrze :-)

    > To że to jest odpowiedź to jedno.
    > To że uważasz to za g* to zupełnie inna bajka.

    Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz u
    nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma odpowiedzi.

    > A może nie będzie musiał. Większość ucieka, tradycyjnie, do Play.

    To dane z pol roku, gdy nju sie pojawilo w koncowce, poczekajmy na Q3.
    Ale traca klientow, a Play ma juz przeciez rowne szanse.
    Kiedys prezes sie wk* i pogoni do roboty.
    Bo chyba nie przyciagna ludzi piekna domena www.najlepszasiec.pl

    > No właśnie.

    Ale ARPU w calej branzy spada i teraz trzeba kochac klienta nawet
    takiego co 29 zl placi ...

    P.S. I walczyc o kazda zlotowke:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/plus-roczna-wazno
    sc-konta-za-10-zl,2,3,28449.html

    "2. lipca wygasła dotychczasowa promocja rocznej ważności konta w Plus
    na Kartę. Zastąpiła ją analogiczna usługa kosztująca 10 zł.

    Nowa odsłona promocji Rok ważności konta umożliwia uzyskanie rocznej
    ważności konta dla połączeń wychodzących po każdym doładowaniu za
    minimum 5 zł. Aktywacja usługi wiąże się z jednorazową opłatą w
    wysokości 10 zł i doładowaniem konta kwotą minimum 5 zł w ciągu 14 dni
    od otrzymania potwierdzenia aktywności usługi."

    J.

  • 49. Data: 2013-07-18 10:11:35
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 18 Jul 2013 00:16:31 +0200, AL <a...@s...tam.pl> wrote:

> [...]
    >Ty placisz mam nie 31 minut a 150 minut do playa (play akurat jest tu
    >przykladem celowym - bo do niego rozmowy z taktak'a byly najdrozsze).

    Na dzień dzisiejszy wszystkie nowo aktywowane startery mają normalną
    stawkę do play, a starzy użytkownicy mogą ją sobie włączyć kodem

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2013-07-18 10:36:00
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    dizel nabazgrał(a):

    > Na dzień dzisiejszy wszystkie nowo aktywowane startery mają normalną
    > stawkę do play, a starzy użytkownicy mogą ją sobie włączyć kodem
    > Pozdrawiam

    Więcej info ? link, kod ??