  • Data: 2016-06-26 21:50:54
    Temat: Re: tania kamerka
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-26 o 20:07, Adam pisze:

    > Dlaczego wyłączyłeś funkcję, która chyba najbardziej decyduje o tym, że
    > kamera może być uznana za rejestrator?

    To w sumie jest standard, że pętla tylko dwugodzinna, trzygodzinna?
    Czy słaby wybór?
    Jeśli lecę autostradą i jest to kilka godzin bez przerwy,
    to jeśli co godzinę przytrafi mi się jakiś palant, którego
    zachowanie chciałbym zarejestrować, to musiałbym stawać
    co jakiś czas, żeby dokonać jakiejś archiwizacji?