  • Data: 2018-02-09 02:44:18
    Temat: Re: telefon dla seniora
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-02-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Co tu wybrac ?
    >
    > -raczej "zwykly telefon" niz smartfon,
    > -duze klawisze, duzy ekran, prosta obluga,
    > -glosny
    >
    > nie musi byc specjalny "dla seniora", ale "zwyklych telefonow" to
    > chyba coraz mniej - wszyscy chca smartfony ... a moze jednak android ?

    Kupiłem dla rodzicielki (dobiega 90.) jakiś w Auchanie parę lat temu,
    ale to był taki z mikro usb po kablu co sprawiało kłopoty bo niedowidzi.
    To dość wk... typ wtyczki.

    Za drugim podejściem celowałem już w telefony z poprawną kołyską (2
    izolowane punkty) i kupiłem, któregoś Maxcoma wyglądem zbliżonego do
    tego tutaj:

    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/maxcom-mm
    462bb.bhtml

    Poza kołyską, zalezało mi aby posiadał przycisk "panic". To coś takiego,
    co po naciśnieciu i przytrzymaniu albo wysyła wiadomości do listy
    zaprogramowanych numerów, albo wydzwania na tę listę w petli.

    Ma go jakieś 2-3 lata i nie narzeka dobrze.

    --
    Marcin