    From: Czarek <c...@n...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: telewizja na PC, tuner, czy inne rozwiązanie
    Date: Sun, 4 Feb 2018 20:12:52 +0100

    W dniu 04.02.2018 o 19:24, ToMasz pisze:
> [...]
    > nie działają. ma już dwa tunery, leadetk winfast i kworld jakiśtam. Do
    > winfasta istnieja jakieś kombinowane sterowniki do win7. urządzenie jest
    > poprawnie widziane w managerze urządzeń, ale dzwięku niema. znaczy jest,
    > ale wyłączony. można go załączyć grzebiąc w zaawansowanych ustawieniach,
    > ale przy wyłączeniu programu obsługującego tuner tv, następuje ponowne
    > wyłączenie dzwieku. więc jak dla mojej matki - odpada. win10 -
    > sterowniki się "nie instalują". Potrzebuje innego rozwiazania na
    > ogladanie telewizji kablowej na PC. na tych starych zakresach, na

    W tej kablówce nie ma TV cyfrowej? Może najwyższy czas przejść na jakiś
    mały LCD z DVBT - jakość obrazu i wygoda obsługi bez porównania, do tego
    telewizor też umożliwi oglądanie TV analogowej.

    > słyszałem że kiedys były tunery, wpinane pomiędzy
    > kompa a monitor. nie umiem znaleźć. dvbt zdominowało rynek. nie umiem
    > znaleźć nawet nowszego, w sensie takiego który na CD ma sterowniki do
    > win7 tunera tv! Myślałem juz nawet o kupnie (oddam gratis) magnetowidu
    > który będzie robił za tuner - ale nie podłącze go do monitora PC.
    > ostateczne rozwiązanie to kupno starego TV LCD, ale to kolejny klamor na
    > biurku i trudno stwierdzić ile podziała.
    > Poradźcie coś proszę

    Mam na zbyciu leżący w szafie od dłuższego czasu tuner Compro:
    http://www.compro.com.tw/poland/product/e600f/e600f.
    html - chyba nawet
    uruchamiałem go na XP, na 7 działał bez problemu. Skąd jesteś?

    --
    Czarek