  • 51. Data: 2014-07-18 22:41:43
    Temat: Re: temperatura Baltyku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:5ku8czg28qad$.1lf3ou6jmx0kd$.dlg@40tude
    .net...

    > Do obwodnicy trzeba dojechac.

    Z Wrocławia dojedziesz do obwodnicy prędzej niż do Poznania. ;-)

    > Poza tym we wrocku korek jest juz za obwodnica.
    >
    > A Poznan obwodnicy nie ma ! No bo co to za obwodnica, w ktorej brakuje
    > kawalka :-)

    > Przez Gostyn przejezdza sie calkiem sprawnie.

    Nie wiem, od lat omijam bokami przez wiochy.
    Raz zapomniałem skręcić i mało mnie szlag nie trafił.

    > No ale "Wroclaw-Poznan" zaczyna sie juz do 3h zblizac.

    Jeśli masz na myśli Wrocław-Suchy Las to może i tak.
    Ale w wakacje Poznań nie jest zakorkowany zbytnio, nawet przez centrum da
    się przejechać.

  • 52. Data: 2014-07-19 07:43:30
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2014-07-18 22:03, J.F. pisze:

    > 20 to ma w basenie.

    Chyba przeciwpożarowym :> W normalnym basenie 26-28 stopni, w termalnym
    więcej. BTW: Czesi i Słowacy mają sporo basenów termalnych, a i z
    Breslau niedaleko. Zwykle część pod dachem, więc i pogoda niestraszna.

    > Ja sie boje ze ma 14 :-(

    Byłem nad B. z dzieciakami 6 czy 8 razy, w różnych miejscach i tylko nad
    Zatoką Gdańską woda regularnie przekraczała +20 stopni, chyba to zasługa
    Wisły.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 53. Data: 2014-07-19 09:55:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > nad Zatoką Gdańską woda regularnie przekraczała +20 stopni, chyba to
    > zasługa Wisły.

    Fenol szybciej się nagrzewa niż woda, tutaj bym podejrzewał "zasługi". ;-)

  • 54. Data: 2014-07-19 10:34:55
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-07-18 22:41, Cavallino pisze:

    > Nie wiem, od lat omijam bokami przez wiochy.
    > Raz zapomniałem skręcić i mało mnie szlag nie trafił.

    Narysuj trasę - ja rzadko jeżdżę do Poznania, wczoraj musiałem wyskoczyć
    to przejazd z okolic lotniska WROC do centrum PZ zajął mi 3:40 (o 16:00
    byłem na miejscu) - wklepałem tylko w nawigację adres i ruszyłem,
    wiedząc że jak mi powie jechać DK5 to w Trzebnicy odbiję na Milicz (może
    to błąd bo dawno całą DK5 nie jechałem, może teraz tam lepsza droga?)
    We Wro korków nie miałem, Kryniczno praktycznie przejezdne.

    Łukasz

  • 55. Data: 2014-07-19 11:22:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Jul 2014 10:34:55 +0200, dddddddd napisał(a):

    > Narysuj trasę - ja rzadko jeżdżę do Poznania, wczoraj musiałem wyskoczyć

    DK5 do Rawicza, a potem 434 przez Gostyn, Srem i Kórnik.
    Droga niby drugiej kolejnosci odsniezania, ale mniej tirow i FR.
    Duzo zalezy od tego gdzie w Poznaniu chcesz dojechac - choc w sumie to
    latwo przeskoczyc S11 i A2 na druga strone.

> [...]
    > wiedząc że jak mi powie jechać DK5 to w Trzebnicy odbiję na Milicz (może
    > to błąd bo dawno całą DK5 nie jechałem, może teraz tam lepsza droga?)

    Imo - troche lepsza, widac tez kawalki S5 w budowie.
    Tym niemniej - ogolnie kiepska jest plus korek pod Poznaniem, ale
    przez Milicz jeszcze bardziej kiepska :-)

    Roznice czasowe i kilometrowe w sumie jednak znikome.

    J.

  • 56. Data: 2014-07-19 12:03:56
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2014-07-19 09:55, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:

    > Fenol szybciej się nagrzewa niż woda, tutaj bym podejrzewał "zasługi". ;-)

    A tu 3miasto nieźle grzeje :>

    http://baltyk.imgw.gdynia.pl/hiromb/

    czas +06 h

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 57. Data: 2014-07-19 20:20:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    https://goo.gl/maps/se7Ac

  • 58. Data: 2014-07-19 21:52:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-18 15:29, Axel pisze:
    > w którym można było zostawić dziecko
    > pod opieką personelu, a samemu pójść na basen tylko dla dorosłych...

    Ten basen tylko dla dorosłych brzmi szczególnie ciekawie ;-)
    Opowiadaj :)

  • 59. Data: 2014-07-20 02:20:31
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Akurat Bałtyk to taki dziwny jest.
    > 4 lata temu bodajże sytuacja była taka, że w okolicach Kołobrzegu był
    > palnik z nieba 30 stopni a woda miała ledwo 6.
    > Jakieś dziwne prądy akurat z góry szły w ten rejon i rozpływały się na
    > boki.
    > Po 2 dniach była ewakuacja do Międzyzdroji bo wchodząc do morza kostki w
    > stopach pękały.
    >

    > --
    > Irokez

    Bylem wczoraj i dzis okolice Jantaru i ujscia Wisly
    nie mierzylem ale grubo ponad 20 stopni
    jesli wlazlem i plywalem sobie to naprawde musiala byc ciepla ;-)

    Andrzej

  • 60. Data: 2014-07-21 01:46:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Jul 2014 07:43:30 +0200, PeJot napisał(a):

    > Chyba przeciwpożarowym :> W normalnym basenie 26-28 stopni, w termalnym
    > więcej.

    W termalnym wiadomo, w normalnym ... fakt, sport zaleca 25-28C, i sie
    tyloma nasze baseny chwala.
    Ale IMO dawniej tak ambitnie nie grzali.
    No i mamy baseny otwarte, gdzie temperatura nizsza, ale powyzej 20C
    publika nie narzeka.

    > BTW: Czesi i Słowacy mają sporo basenów termalnych, a i z
    > Breslau niedaleko. Zwykle część pod dachem, więc i pogoda niestraszna.

    Do slowackich troche daleko, zreszta teraz i po naszej stronie Tatr
    nie brakuje. Ale to nie to samo, fal nie ma, piasku nie ma ...

    Czeskich nie kojarze.

    > Byłem nad B. z dzieciakami 6 czy 8 razy, w różnych miejscach i tylko nad
    > Zatoką Gdańską woda regularnie przekraczała +20 stopni, chyba to zasługa
    > Wisły.

    Zasluga zatoki i slonca.
    Hm, a moze i Wisly, bo kolo swinoujscia tez cieplo, a zatoka tam
    bardziej z nazwy ...

    J.