    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tesla u zachara
    Date: Wed, 21 Jun 2017 23:00:38 +0200

    W dniu 21-06-2017 o 19:35, Pszemol pisze:

    > Pogubiłeś się?

    W Twoim bredzeniu nie idzie się nie pogubić, boz tego co piszesz nijak
    nie wynika o co Ci chodzi.
    Może po hamerykańsku wychodzi Ci lepiej, ale z polskim kulawo.

    > Masz racje, zostawilem za dużo niewyciętych cytatów

    Nie chodzi o to co zostawiłeś, tylko bzdury które pod nimi powpisywałeś
    bez ładu i składu.
    A już szczególnie bez związku z dyskusją na którą odpisywałeś.
    Jeśli nadal nie rozumiesz - to problemem nie jest, czy solary dadzą
    radę, bo to że dadzą to wiem z autopsji, tylko wąskie gardła w
    energetyce, które się uwidocznią jak sobie wszyscy naraz autka do
    ładowania podłączą.

    Cała reszta tpo Twoje bzdury zupełnie nie na temat.