    Date: Wed, 23 Jul 2014 00:59:12 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: test hamulców

    W dniu 2014-07-22 15:42, PiteR pisze:
    > Załóżmy, że mam muły na udach jak Messi. Wsiadam do nowego samochodu,
    > zapalam i cisnę hamulec z całej siły. Czy ma wytrzymać czy ciśnienie
    > coś wyrwie w układzie i co poleci pierwsze?

    Nie ma szans czegokolwiek uszkodzić.

    Najbardziej poddającym się elementem zazwyczaj jest ściana grodziowa do
    której zamontowana jest pompa hamulcowa.

    Ciśnienie też nie będzie rosło w nieskończoność bo dość szybko skończy
    się maksymalne co może dać wspomaganie, a dalsze zwiększanie ciśnienia
    będzie już wtedy bardzo trudne.

    Cisnąc nadal (już chyba jakimś tłokiem hydraulicznym udającym nogę),
    stawiam że pierwsze co tak naprawdę się podda to będzie oparcie fotela.