-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned.com!newsreader4.net
cologne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfe
ed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!new
s.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 23 Jul 2014 00:59:12 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: test hamulców
References: <X...@l...net>
In-Reply-To: <X...@l...net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <53ceecc4$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.190.110
X-Trace: 1406069956 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2368 83.11.190.110:53422
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2539648
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-07-22 15:42, PiteR pisze:
> Załóżmy, że mam muły na udach jak Messi. Wsiadam do nowego samochodu,
> zapalam i cisnę hamulec z całej siły. Czy ma wytrzymać czy ciśnienie
> coś wyrwie w układzie i co poleci pierwsze?
>
Nie ma szans czegokolwiek uszkodzić.
Najbardziej poddającym się elementem zazwyczaj jest ściana grodziowa do
której zamontowana jest pompa hamulcowa.
Ciśnienie też nie będzie rosło w nieskończoność bo dość szybko skończy
się maksymalne co może dać wspomaganie, a dalsze zwiększanie ciśnienia
będzie już wtedy bardzo trudne.
Cisnąc nadal (już chyba jakimś tłokiem hydraulicznym udającym nogę),
stawiam że pierwsze co tak naprawdę się podda to będzie oparcie fotela.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.07.14 01:10 k...@g...com
- 23.07.14 01:29 J.F.
- 23.07.14 01:33 J.F.
- 23.07.14 01:39 MichaelData(R)
- 23.07.14 02:02 k...@g...com
- 23.07.14 02:05 k...@g...com
- 23.07.14 14:49 NetiaAbonent
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=
- 2024-05-01 Poznań => Java Developer <=
- 2024-05-01 Wrocław => AI Specialist <=
- 2024-05-01 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-01 Kraków => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-01 Gdańsk => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-01 Trzecia płeć 2
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (AI area projects) <=
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (projekty w obszarze AI) <=
- 2024-05-01 twardy dysk stuka
- 2024-04-30 Oclenie alkalicznych akumulatorów
- 2024-04-30 Zniknął dźwięk na tylnym panelu