  • 61. Data: 2018-01-26 16:26:32
    Temat: Re: test w czasie zatrudniania pracownika
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 13:41:45 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > kotu pomogło, to i mnie może. Posmarowałem -- ulga od razu, a za dwa
    > dni śladu nie było.

    Jak to mówią, goi się jak na kocie. Czy jakoś podobnież...

    L.

  • 62. Data: 2018-01-26 19:22:51
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

> [...]
    > zużyliśmy, a dziura zarosła. Jakby nie dość przygód z kotem było, to
    > i mnie poparzyła w palec para z garnka, że aż skóra zlazła. Myślę sobie:
    > kotu pomogło, to i mnie może. Posmarowałem -- ulga od razu, a za dwa
    > dni śladu nie było.
    >
    > Mówię o tym wszystkim weterynarzowi, a on się uśmiecha, i -- my też się
    > czasem leczymy lekami weterynaryjnymi. Zanim lek dla ludzi przejdzie
    > przez wszystkie badania kliniczne, mijają lata. Tu jest szybciej, jest
    > więcej nowości, lepsza skuteczność. Mała buteleczka tego cudownego

    Mógłbyś nazwę....

    P.P.

  • 63. Data: 2018-01-26 19:54:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > Mógłbyś nazwę....

    Gdzieś zanotowałem, ale nie pamiętam gdzie. Mówiłem też o tym córce
    znajomej, młodej lekarce weretynarii, ta w razie czego na pewno będzie
    pamiętać. W każdym razie w składzie był głównie kwas hialuronowy,
    stabilizowany jodem, więc kolorem i konsystencja przypominało toto
    jakiś olej. Teraz próbuję wyguglać, ale jakoś nie idzie. Jest wiele
    innych preparatów, nie wiadomo ile wartych. Te bardziej wzbudzające
    zaufanie warte są ponad 500 zł za niecały litr (końska dawka, na stado
    kotów starczy i jeszcze dla człowieka coś zostanie).

    --
    Jarek

  • 64. Data: 2018-01-26 20:26:46
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ja mam pomysł:

    trzeba gości zapytać, czym różni się elektryk od sapera?

  • 65. Data: 2018-01-26 21:37:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ucho plywaka wyleczylem otosolem, preparatem do czyszczenia uszu psow i kotow, na
    swierzba itp.

  • 66. Data: 2018-01-26 21:42:14
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

> [...]
    > zaufanie warte są ponad 500 zł za niecały litr (końska dawka, na stado
    > kotów starczy i jeszcze dla człowieka coś zostanie).

    :-)
    Kwas hialuronowy to raczej do regeneracji stawów. Rzeczywiście,
    skuteczne preparaty kosztują tak, jak napisałeś. Przerabiałem.
    Nawiasem mówiąc, w moim kocie też robią się dziury. Pan doktor leczy je
    zastrzykami z antybiotyków i czegoś jeszcze. Bardzo skutecznie.

    Paweł

  • 67. Data: 2018-01-26 21:51:20
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 21:42:16 UTC+1 użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:
    > Nawiasem mówiąc, w moim kocie też robią się dziury. Pan doktor leczy je
    > zastrzykami z antybiotyków i czegoś jeszcze. Bardzo skutecznie.

    Skąd ta dziurawość w kotach? Mój kot nie ma dziur, no może poza tymi,
    które miał od urodzenia ;)

    L.

  • 68. Data: 2018-01-26 21:57:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > :-)
    > Kwas hialuronowy to raczej do regeneracji stawów. Rzeczywiście,
    > skuteczne preparaty kosztują tak, jak napisałeś. Przerabiałem.

    On naturalnie siedzi w stawach, a jak go tam braknie, można próbować
    uzupełnić. Poza tym na pięknośc ponoć dobrze robi, stąd poszukiwany
    jest w kosmetyce. Ale jak się okazuje, na oparzenia też dobry. I na
    rany takoż.

    > Nawiasem mówiąc, w moim kocie też robią się dziury. Pan doktor leczy
    > je zastrzykami z antybiotyków i czegoś jeszcze. Bardzo skutecznie.

    Wiele musi zależec od natury dziury. W naszym pojawiła się ona na
    skutek rozlania jakiegoś ropnia czy innego paskudztwa, które nasi
    doktorzy leczyli antybiotykami właśnie. I uprzedzili, że skutek
    będzie taki, iż kot w pewnym miejscu pęknie i się z niego coś wyleje.
    Tak też się stało. A potem już było z górki -- po tym kwachu zaraz
    zarosło, ku wielkiej radości kota (i nie tylko kota).

    Jarek

    --
    Była sobie kura zarosła jej dziura
    Po to jej zarosła żeby jaj nie niosła

  • 69. Data: 2018-01-26 22:01:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Skąd ta dziurawość w kotach? Mój kot nie ma dziur, no może poza tymi,
    > które miał od urodzenia ;)

    Może z wiekiem powstaje. Ten egzemparz miał prawie dwadzieścia lat.

    Jarek

    --
    Wlazł kotek na płotek po słupie
    Rozdarł se futerko na dupie

  • 70. Data: 2018-01-26 22:06:31
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości

    > W szczoteczkach "sonicznych" można spotkać ARMy z rdzeniem M3.
    > Dlaczego uważasz to za komplikowanie życia? W technice nie ma
    > rozwiązań złych i dobrych, są tylko skuteczne i nieskuteczne.
    > To jest ewidentnie skuteczne. Jeden element sterujący, do tego
    > jakiś mostek H do machania elektromagnesem i urządzenie działa.

    Kiedyś takie robiono zazpewne na generatorku z 2 uzwojeniami i 1
    tranzystorem i było równie skuteczne.
    Iczywiście, nie chcę powrotu do "kamienia łupanego", ale za Fredrą
    nawołuję - miejcie umiar, mocium panie!

    > Pozdrawiam, Piotr
    >
    > PS. Mówisz i masz:
    >
    > https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjMpcW7nPTYAhV
    FXCwKHT4PC9oQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.homebook.p
    l%2Fprodukty%2F20921660%2Fdla-domu-do-lazienki-armat
    ura-do-lazienki-toaleta-i-akcesoria-deski-i-pokrywy-
    geberit-aquaclean-5000plus-deska-wc-z-funkcja-higien
    y-intymnej&psig=AOvVaw3URLWTcA4GcX8m3tQlR6nC&ust=151
    7007765124158

    > :)

    W sam raz dla wujka Zenka po jemieninach, gdy go będzie rzadkość w postaci
    megakackupy męczyła. Na ruch ręką nie będzie mieć siły, coby podetrzeć
    pozostałości, więc ofajda się szybciej, niż zrobił. A tak proszę, umyje
    dupsko, wysuszy, wyciągnie zapierdziane powietrze, więc rodzinka nie będzie
    rzygać ze smrodu po wizycie w kiblu... I wujaszek pójdzie spać z suchutką
    sempiterną, wypierdziany do tego, więc może nawet żonka nie zauważy? :P
    No, chyba, że chodzi o mycie babskiej psioszki, stanowiące wstęp do
    późniejszej mężowskiej obróbki, w postaci oralno-patelnianej... A później
    "tej właściwej" :)

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej