  • Data: 2017-08-02 15:58:01
    Temat: Re: tester
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, August 2, 2017 at 12:55:10 PM UTC+2, Maciej Sobczak wrote:
    > Widzę, że koniecznie chcesz mieć jakąś rację, ale w tym momencie nie wiem już,
    jaką.

    Obaj macie swoje racje. Racją jest to, że pracownik może nie wiedzieć
    czegoś, więc samowolka może (z bardzo różnym prawdopodobieństwa ryzyka)
    narazić projekt na porażkę. Racją jednak jest też to, że jeśli pracownik
    zrobił to co miał zrobić, to liczy się efekt. Trudno powiedzieć co
    jest ważniejsze, zależy od sytuacji.

    > A ja czytałem, że testowanie to ściema. Zwłaszcza automatyczne.
    Też zależy od konkretnego przypadku, co testujemy? Zazwyczaj
    ogólne rozpoznanie problemów lepiej zrobi ręcznie człowiek.
    Szczegółowe problemy lepiej wychwyci procedura testująca - czyli
    automat - ale nie tylko przygotowany, ale wręcz na bieżąco dostosowywany
    przez człowieka.