  • Data: 2017-08-18 15:17:18
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:on6oof$k5c$1@dont-email.me...

    > Nie chcę auta na własność, pasuje mi płacić miesięcznie i co kilka lat
    > zmieniać na nowy model. Stąd ten plan finansowy.

    a te 25k to co to jest?
    ja rozumiem np abonamenty Hyundaya- masz, płacisz stałą kwotę i oddajesz- a
    tu? 25k później kolejne 27k w ratach i co dalej? rozstajemy się poprostu?
    oni biorą auto a Ty zostajesz lżejszy o 52k, bierzesz kolejne auto za 25k na
    start?
    Kto płaci za przeglądy, ubezpieczenie, opony itp?
    Policz, może taxi taniej wyjdzie....

    --
    pozdr

    Tomasz