  • Data: 2015-10-11 21:44:14
    Temat: Re: tramwaje - how to
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-10 o 22:50, Borys Pogoreło pisze:

    > Przez te 25 lat to jednak sporo się zmieniło :)
    >
    > Tramwaj jeździ wokół starego miasta, a przecina je tylko po ul. Szewskiej,
    > ale to jest normalne torowisko wzdłuż ulicy.
    >
    > Spojrzałbyś na mapę?

    Qrde, nic nie poznaję :(
    Wszystko jakieś takie inne.
    I jakby mniej torowisk tramwajowych.

    Wiem, że mieszkaliśmy w domu, w którym w czasie wojny (albo przed
    wojną?) mieszkała jakaś błogosławiona. Chyba została zamordowana przez
    Niemców. Pamiętam półokrągłą klatkę schodową i wysokie pomieszczenia.
    Ale to było z innej strony miasta, też nie pamiętam, gdzie.
    Nie mieliśmy wiele czasu - albo zajęcia teoretyczne, albo praca w
    Wytwórni Filmów, albo kręcenie w plenerze.

    Jak sobie coś przypomnę, dam znać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam