  • 31. Data: 2012-07-29 23:04:50
    Temat: Re: trwa narodowy eksperyment bezpieczenstwa ;)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert,

    Sunday, July 29, 2012, 10:07:06 PM, you wrote:

    > A czy odcinek A4 między Wrocławiem, a Opolem nie jest
    > przypadkiem bezpłatny?

    Jest płatny.

    > Bo niewątpliwie zmniejsza stopień wkurwu
    > i upłynnia jazdę na odcinku Wrocław-Piotrków.

    Zapewniem, że czasem przejazd przez Opole też może doprowadzić do
    frustracji. Na szczęście obwodnica teraz nie jest w remoncie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2012-07-29 23:06:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, July 29, 2012, 11:00:49 PM, you wrote:

    > Juz nie. 10gr/km
    > Do Piotrkowa przez Opole ? Chyba sie nie oplaca.
    > Szczegolnie teraz, gdy od Piotrkowa droga jeszcze gorsza.

    Z Opola do Piotrkowa jedzie się przyzwoicie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2012-07-30 14:14:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    valid...

    >Z Opola do Piotrkowa jedzie się przyzwoicie.

    Ale to jednak ze 200km. Czyli tyle co z wroclawia do Piotrkowa.
    Warto nadrzucac tych 70 km autostrada ?

    A przepisowo od opola (tzn zjazdu z A4) do piotrkowa to ile sie jedzie
    ?

    J.

  • 34. Data: 2012-07-30 14:40:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Monday, July 30, 2012, 2:14:26 PM, you wrote:

    > Ale to jednak ze 200km. Czyli tyle co z wroclawia do Piotrkowa.
    > Warto nadrzucac tych 70 km autostrada ?

    Kiedyś było warto. Teraz nie wiem, jak d. k. 8 pomiędzy Wrockiem a
    Bełchatowem (czy gdzie tam on się z gierkówka łączy) się jedzie.

    > A przepisowo od opola (tzn zjazdu z A4) do piotrkowa to ile sie jedzie
    > ?

    A kto - poza poebanymi dziennikarzami - jeździ zgodnie z przepisami?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2012-07-30 15:50:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomoście
    Hello J.F,

    >Kiedyś było warto. Teraz nie wiem, jak d. k. 8 pomiędzy Wrockiem a
    >Bełchatowem (czy gdzie tam on się z gierkówka łączy) się jedzie.

    Generalnie podobnie jak dawniej - niewielkie prace sa prowadzone.
    No i stopniowo jednak S8 powstaje i w przyszlosci bedzie nieco
    szybciej.

    >A kto - poza poebanymi dziennikarzami - jeździ zgodnie z przepisami?

    Tylko wiesz - wtedy do Belchatowa jade 2:20-2:45 i tak nalezy na to
    patrzec. Do Piotrkowa jest jakies 20m dalej + korek w Belchatowie,
    ktory zmienny jest.

    Oplacalo to sie moze dawniej dla tych, ktorzy musieli doliczyc
    przejazd przez Wroclaw w godzinach szczytu, szczegolnie jak trafili na
    remont obu mostow.

    J.

  • 36. Data: 2012-07-30 16:00:25
    Od: c...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 lipca 2012 14:40:41 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > A kto - poza poebanymi dziennikarzami - jeździ zgodnie z przepisami?

    Całkiem sporo niepoebanych ludzi. Wbrew pozorom coraz więcej.

  • 37. Data: 2012-07-30 16:08:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Climbus,

    Monday, July 30, 2012, 4:00:25 PM, you wrote:

    > Całkiem sporo niepoebanych ludzi. Wbrew pozorom coraz więcej.

    Wyjedź ze swojej nory poza teren zabudowany, w dłuższą trasę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2012-07-30 16:14:39
    Od: c...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 lipca 2012 16:08:56 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > Wyjed� ze swojej nory poza teren zabudowany, w d�u�sz� tras�.

    Wyjeżdżam systematycznie.

    Jadąc przepisowo cały czas mam kogoś za mną więc domyślam się, że nie jestem sam.
    Wyprzedzających na łeb na szyję też jest coraz mniej.

    Proponuję pojeździć przepisowo. Dużo mniej stresów po drodze.

  • 39. Data: 2012-07-30 16:56:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@p...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A kto - poza poebanymi dziennikarzami - jeździ zgodnie z przepisami?

    Pewnie nikt.
    Ale za to jest wielu, ktorzy o tym dużo mówią...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 40. Data: 2012-07-30 17:32:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

> [...]
    >jestem sam. Wyprzedzających na łeb na szyję też jest coraz mniej.

    >Proponuję pojeździć przepisowo. Dużo mniej stresów po drodze.

    Wiesz jak stresuje jazda 40km/h ? A jak stresuje widok zegarka
    nieublaganie odliczajacego spoznienie ?
    Jakbys naprawde wyjezdzal, to bys wiedzial :-)

    J.