  • 1. Data: 2010-11-29 22:15:42
    Temat: urzadzenie wielofunkcyjne
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy mozecie polecic urzadzenie wielofunkcyjne do 300PLN, ktore będzie tanie
    eksploatacji, jednak nie bedzie zbyt czesto uzywane.
    Myslalem o urzadzeniach Brother, ale z tego co widze to do najnowszych
    niestety juz nie ma takich zamiennikow.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-11-29 22:46:04
    Temat: Re: urzadzenie wielofunkcyjne
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 23:15:42 +0100, adam napisał(a):

> [...]
    > urzadzeniach Brother, ale z tego co widze to do najnowszych niestety juz
    > nie ma takich zamiennikow. Dzieki, pozdrawiam

    Brotherów trzeba używać.

  • 3. Data: 2010-11-30 03:18:44
    Od: "Rev" <r...@o...pl>

    Smok Eustachy wrote:

    > Brotherów trzeba używać.
    Tak, to prawda. Raz na tydzień, 2 tygodnie trzeba zużyć wszystkich 4 (CMYK)
    dysz, żeby się nie zapchały. Ale pretestowałem przypadek, kiedy kolor nie
    był używany przez ponad miesiąc i zaczął niedomagać. 2-3-krotne czyszczenie
    dysz jednak pomogło. Dlatego oprócz DCP-195, do którego zamienniki są na
    all... dostępne bez problemu zakupiłem tydzień temu dcp j315w, do którego są
    już zamienniki na znanym_wszystkim_portalu marki dulin (polecane) za
    śmieszne pieniądze.

    Jeśli wystarczy dobrej jakości wydruk bez wymagań super szybkiej prędkości
    wydruku to polecam.

    --
    Zdrowia,
    Rev

  • 4. Data: 2010-11-30 03:20:33
    Od: "Rev" <r...@o...pl>

    Rev wrote:
    > Tak, to prawda. Raz na tydzień, 2 tygodnie trzeba zużyć wszystkich 4
    > (CMYK) dysz, żeby się nie zapchały.

    Użyć :)

  • 5. Data: 2010-11-30 10:07:52
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-29 23:15, adam pisze:
> [...]
    > tanie eksploatacji, jednak nie bedzie zbyt czesto uzywane.
    > Myslalem o urzadzeniach Brother, ale z tego co widze to do najnowszych

    Canon MP550 i opanować technologie dolewania tuszy lub stosować zamienniki.

    miab

  • 6. Data: 2010-11-30 10:25:10
    Od: BAREK <b...@p...pl>

> [...]
    > tanie eksploatacji, jednak nie bedzie zbyt czesto uzywane.
    > Myslalem o urzadzeniach Brother, ale z tego co widze to do najnowszych

    To niestety ale laser jakiś/pewnie używany, nie będzie problemu z
    zasychaniem tuszu, w sumie drukowanie będzie tańsze.
    Tylko nie będzie drukowania w kolorze.

  • 7. Data: 2010-12-01 15:03:02
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Canon MP550 i opanować technologie dolewania tuszy lub stosować
    > zamienniki.

    Tego modelu już nie ma w sprzedaży, zastapił go model MG5150, ma inne tusze
    (ale dalej 5szt. każdy kolor odzielnnie, znaczy 2 x K i CMY), ale zamienniki
    są niewiele droższe (5zł za kolor na portalu aukcyjnym), dodatkowo ma
    dupleks jak potrzeba i cena 316zł. Ma fajny ekranik i po włożeniu adaptera
    BlueTooth można drukować bezprzewodowo.

  • 8. Data: 2010-12-01 17:11:42
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-12-01 16:03, nom pisze:

> [...]
    > dodatkowo ma dupleks jak potrzeba i cena 316zł. Ma fajny ekranik i po
    > włożeniu adaptera BlueTooth można drukować bezprzewodowo.

    Szybko zmienia te modele Canon ale rzeczywiście wygląda na poprawiona i
    uzupełniona 540-kę. W komputroniku nawet poniżej 300:
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/110098/S
    przet_komputerowy/Peryferia_i_eksploatacja/Canon_PIX
    MA_MG5150.html

    miab