  • Data: 2014-10-25 15:35:36
    Temat: Re: uszkodzenie ASUS EeePC 1000H
    Od: "Marek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spadaj do gimbazy kolego, moze nauczysz sie

    Ha hahahahaha :] Usmażone, umyte i wyprane !!!
    Tak poważniej to ja kiedyś naprawiałem płyty od lapków i inny szajs
    elektroniczny na zimne luty przez nie tyle piekarnik co za pomocą opalarki
    do drewna, tak tak nie żartuje, tylko z głową żeby za mocno nie pojechać
    termperaturą bo będzie śmietnik. Nie zawsze ale w większości było skuteczne
    i kasa szła.
    Dla nieświadomych takie metody stosują niektóre serwisy PC ;)