  • 1. Data: 2014-10-24 15:55:22
    Temat: uszkodzenie ASUS EeePC 1000H
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Mam pacjenta od znajomego - ASUS EeePC 1000H. Ma jakiegoś windowsa,
    który sobie startuje jak po awarii przy starcie i w trakcie startowania,
    także w trybie awaryjnym, zwisa. To samo robi wszystko inne - linuxy z
    płytki (czynik przez USB podłączany).

    Sprawdziłem osobno (na innej maszynie) dysk i pamięć i są OK. Dałem mu
    także inną pamięć z działąjącego komputera oraz wyjąłem dysk - też
    zachodzi zwis przy starcie (już w trakcie wczytywania kernela i
    wykrywania urządzeń).

    Czy jest to może jakaś charakterystyczna awaria dla tego komputerka? Bo
    ja wiem... uszkodzenie układu GPU?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 2. Data: 2014-10-24 18:54:33
    Temat: Re: uszkodzenie ASUS EeePC 1000H
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 24/10/2014 14:55, Andrzej Lawa wrote:

    > Czy jest to może jakaś charakterystyczna awaria dla tego komputerka? Bo
    > ja wiem... uszkodzenie układu GPU?

    W sumie to bez znaczenia bo zepsuty komponent na pewno jest przyklejony
    do plyty glownej. Ja bym wlozyl do piekarnika na 20 minut. Nie takie
    trupy juz ozywaly ;-)

    --
    Ave!
    G.

  • 3. Data: 2014-10-25 03:56:36
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 24 Oct 2014 17:54:33 +0100, G Nowak napisał(a):

    > W sumie to bez znaczenia bo zepsuty komponent na pewno jest przyklejony
    > do plyty glownej. Ja bym wlozyl do piekarnika na 20 minut. Nie takie
    > trupy juz ozywaly ;-)

    Co za kretyn.
    Do piekarnika, potem do zmywarki, a na koniec do pralki.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-10-25 08:12:43
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 25/10/2014 02:56, Jacek wrote:

    > Co za kretyn.
    > Do piekarnika, potem do zmywarki, a na koniec do pralki.
    >
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Spadaj do gimbazy kolego, moze nauczysz sie poprawnie skonfigurowac tego
    podlego antywira co by sie nie chwalil skanowaniem czystego tekstu.

  • 5. Data: 2014-10-25 15:35:36
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > Spadaj do gimbazy kolego, moze nauczysz sie

    Ha hahahahaha :] Usmażone, umyte i wyprane !!!
    Tak poważniej to ja kiedyś naprawiałem płyty od lapków i inny szajs
    elektroniczny na zimne luty przez nie tyle piekarnik co za pomocą opalarki
    do drewna, tak tak nie żartuje, tylko z głową żeby za mocno nie pojechać
    termperaturą bo będzie śmietnik. Nie zawsze ale w większości było skuteczne
    i kasa szła.
    Dla nieświadomych takie metody stosują niektóre serwisy PC ;)

  • 6. Data: 2014-10-26 11:15:09
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-25 o 15:35, Marek pisze:

> [...]
    > większości było skuteczne i kasa szła.
    > Dla nieświadomych takie metody stosują niektóre serwisy PC ;)

    Też naprawiłem podobnie grafikę GF7600. Termoobieg, rozgrzałem piekarnik
    na 200 stopni, płytka do rozgrzanego na niecałe 10 minut. Działa grafika
    do dziś :)
    Tyle że nie zależało mi na niej tak bardzo.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2014-10-26 13:16:50
    Od: ApostatA <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-24 o 15:55, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > wykrywania urządzeń).
    >
    > Czy jest to może jakaś charakterystyczna awaria dla tego komputerka? Bo

    nie wiem co ten bios potrafi, ale jesli ma mozliwosc to obniż
    czestotliwosc pamięci, wtedy ruszy. Stawiam na sekcje zasilania na płycie.

    --
    "...tylko ludzie ku..."

  • 8. Data: 2014-10-26 13:30:19
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Jacek" <a...@o...pl> wrote in message
    > Co za kretyn.
    > Do piekarnika, potem do zmywarki, a na koniec do pralki.

    przeciez to normalna sprawa kiedy chce sie reanimowac a reballing jest
    nieoplacalny

    http://naprawalaptopow.com.pl/metody-napraw-plyt-glo
    wnych-bga-stosowane-w-polskich-serwisach

  • 9. Data: 2014-10-26 14:31:29
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 26 Oct 2014 12:30:19 -0000, m4rkiz napisał(a):

> [...]
    > nieoplacalny
    >
    > http://naprawalaptopow.com.pl/metody-napraw-plyt-glo
    wnych-bga-stosowane-w-polskich-serwisach

    Masz samochód?
    Daj naprawić wyciek oleju silikonem, kretynie.

  • 10. Data: 2014-10-26 16:46:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Masz samochód?
    > Daj naprawić wyciek oleju silikonem, kretynie.

    Zapłać za naprawę wycieku oleju kwotę porównywalną z wartością całego
    samochodu, mądry człowieku.