eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyvectra C (ogólnie opel) - marne głośniki z tyłu › Re: vectra C (ogólnie opel) - marne głośn=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP2FXdHBJSG9nZEhuRmduVT0/PQ==?=
    From: "Myjk" <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: vectra C (ogólnie opel) - marne
    głośn=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP2FXdHBJSG9nZEhuRmduVT0/PQ==?=
    Date: Mon, 18 Oct 2010 09:40:00 +0000 (UTC)

    2010-10-18 11:31:10 BartekK

    > Czyli muszę zapiąć oscyloskop+analizator widma i obejrzeć jak
    > wygląda sygnał na tylnych głośnikach, czy to system audio/radio
    > to psuje, bo wtedy sama wymiana głośników niewiele da, trzeba by
    > dać dodatkowy wzmacniacz + regeneracja sygnału (pfuj) albo
    > wzmacniacz goniony sygnałem z przednich głośników (już lepiej,
    > ale gdzie wtedy fader)

    Jeśli chcesz coś poprawić, to przede wszystkim musisz wygłuszyć
    przednie drzwi, w drugiej kolejności dorzucić gwizdki (o ile ich nie
    ma -- skoro jest miejsce, to mogą być, a źle grać), w trzeciej
    kolejności wymienić przednie głośniki na coś lepszego. Tył w
    ogóle zostawić w spokoju, chyba że lubisz kierować z tylnych
    siedzeń. :P Czwarty krok, to podmiana wzmacniacza i ew. dodanie SUBa,
    a trzecia wywalenie w ogóle jednostki centralnej na rzecz czegoś
    "lepszego". Nie wiem jak w Oplu V, ale w Mazdach6 sama jednostka
    centralna daje dobry dzwięk, wystarczy RCA wyciągnąć i dać lepszy
    wzmacniacz. Oryginalny wzmacniacz BOSE daje niestety 2 omy -- ani pod
    to głośników znaleźć, ani wysterować sensownie.

    --
    Pozdor Myjk