    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: vectra C (ogólnie opel) - marne głośn=?UTF-8?B?aWtpIHogdHnFgnU=?=
    Date: Mon, 18 Oct 2010 11:31:10 +0200

    W dniu 2010-10-18 11:21, Myjk pisze:

    > Poczytaj trochę o Car Audio. Ja w M6 (BOSE) mam
    > dokładnie tak samo jak u Ciebie. Przód gra "dobrze",
    > a głośniki w tylnych drzwiach ledwo grają, bo są
    > zwyczajnie "skręcone". Po prostu "scena" jest
    > budowana pod kierowcę i tyle. Tylne głośniki
    > to taki trochę ukłon dla tylnych siedzeń,
    > ewentualnie pod hłyt martekingowy vel 8 głośników.
    Czyli muszę zapiąć oscyloskop+analizator widma i obejrzeć jak wygląda
    sygnał na tylnych głośnikach, czy to system audio/radio to psuje, bo
    wtedy sama wymiana głośników niewiele da, trzeba by dać dodatkowy
    wzmacniacz + regeneracja sygnału (pfuj) albo wzmacniacz goniony sygnałem
    z przednich głośników (już lepiej, ale gdzie wtedy fader)

    > PS w M6 z systemem BOSE są gwizdki, ale zamontowano
    > w nich jakieś tanie chińskie filtry, przez co strasznie
    > słabo grają. Trzeba kupić coś porządnego (za 2 zł/szt.)
    > i po wymianie automagicznie zaczynają grać o niebo lepiej. ;)
    Bandyci i marketoidy ;/ jak jeszcze człowiek popatrzy ile za to się
    dopłaca w nowym aucie, to tylko strzelić (drzwiami)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173