  • Data: 2017-11-11 19:57:31
    Temat: Re: w CEP będą zbierane informacje
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-11 o 14:03, z pisze:

    > A Ty zahibernowany byłeś. Te 6 miejsc dało się załatwić jednym
    > rozporządzeniem. Dało się!
    > Są takie w UE? Gdzie opiekuńcze państwo nakazuje, zakazuje i każe
    > obywatelom wydawać kasę w celu poprawienia bezpieczeństwa na drodze? :-)

    Co się dało - to już niby przeglądy nie są już wpisywane do dowodu? Bo z
    tego co wiem to DAŁO SIĘ -  jeden ukaz jakiegoś władyki wystarczył aby
    zdelegalizować ważność przeglądu wystawionego przez diagnostę na kartce
    papieru.

    Ja nie znam takiego państwa w Europie która jest aż tak jak Polska
    wrogie Obywatelowi.