  • Data: 2016-08-29 12:50:11
    Temat: Re: warszawskie pojeby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.08.2016 12:33, neelix wrote:

    > OK to za stanowczo za dużo powiedziane. Gruba przesada. Nie ma zachwytu.
    > PoRD bardzo często jest tu fikcją.

    Tak jak i gdzie indziej. Przejeżdza się przez pojedyncze ciągłe, jezdzi
    jakby ograniczenia były w milach, nie zatrzymuje na zielonych strzałkach
    i nie hamuje na żóltym. Wszystko prawda. Ale cieżko to nazwać
    pojebaniem. Ot lokalny (w zasadzie ogólnokrajowy) koloryt.

    Ale - nie ma problemu ze zmianą pasa, nie ma problemu z wyjazdem z
    podporządkowanej czy parkingu w godzinach szczytu, jak jedziesz
    motocyklem to jak mogą to cię przepuszczą (wbrew toczącej się świętej
    wojnie na internetach), ba, nawet rowerem jak jedziesz to cię puszczą w
    korku. Ogólnie chamstwa nie ma.

    Jeśli go doświadczasz, to może coś nie tak z twoim stylem jazdy? Może
    jesteś z tych co migają a potem się boją i w końcu wpuszczający
    "odpuszcza". Albo jak mój kumpel, co narzekał, że w Warszawie z
    rozbiegówki go w połowie nie chcą wpuścić. Mówię "wrzuć kierunek, dojedź
    do końca będzie ok". "no chyba cię pojebało - wtedy to już na pewno mnie
    nie wpuszczą";)

    Jak się jeszcze nauczą nie wyprzedzać na przejściach to będzie cacy.

    > Jak się nie ma co się lubi to się
    > lubi co się ma.

    Ale mi się zdecydowanie najlepiej w Polsce jeżdzi właśnie w Warszawie;)
    Więc to nie jest kwestia czego się ma albo nie ma:P

    Shrek